امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/6 1395

گروه سایبان - رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در دولت تصویب شده است که سامانه‌های دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا با یکدیگر مرتبط شوند که ضرورت توجه به این موضوع بیش از پیش دیده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری رازپول، علیرضا جمشیدی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور اظهار داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرجع سیاست‌گذاری در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و در کنار آن بر حسن اجرای سیاست‌ها نظارت می‌کند.

وی افزود: امروز در جلسه مشترکی که برگزار شد بر برخورد مستمر با کالای قاچاق در سطح عرضه تأکید شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: همانطور که مطلع هستید در هیأت وزیران از سوی دولت مصوب شده است که سامانه‌های اطلاعاتی دستگاه‌های دخیل در امر مبارزه با قاچاق کالا با یکدیگر ارتباط داشته باشند که امروز ضمن تشریح نحوه فعالیت سامانه مربوط به سازمان تعزیرات از آقای حقیقی خواستیم تا به این امر تسریع ببخشد.

وی همچنین درباره پرونده تخلف یک بیمارستان گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که یک بیمارستان خصوصی یک پرونده تخلف دارد که ارزش آن تاکنون 600 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: متأسفانه یکی از شرکت‌های بیمه‌‌ای با همکاری برخی بیمارستان‌ها تخلفاتی داشته که آن پرونده هم در دستور رسیدگی قرار دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود