امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
08/22 1395

گروه سایبان - بیمه آرمان با هدف توسعه بیمه های زندگی، کارگاههای آموزشی تکنیک های نوین بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری را برای نمایندگان خود در شهرهای همدان، کرمانشاه و سنندج برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، در این کارگاهها که محمد جنیدی مدیر توسعه بیمه های زندگی بیمه آرمان تدریس و آموزش آنها را بر عهده داشت، نمایندگان و عوامل فروش ضمن بازآموزی بیمه های زندگی، با مهارت ها و تکنیک های بازاریابی و فنون مذاکره برای فروش بیمه های عمر آشنا شدند.

همزمان با برگزاری این کارگاهها، دکتر هادی رییس الذاکرین معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان نیز به همراه حمید موسوی مدیر امور شعب و نمایندگان، از فعالیت های بیمه ای این شرکت در این شهرها بازدید و ضمن دیدار با مدیر منطقه پنج، مدیران شعب و کارکنان، مسایل و مشکلات آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دکتر رییس الذاکرین همچنین از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری این کارگاهها قرار گرفت و نمایندگان مسایل خود را با وی درمیان گذاشتند.تبیین سیاست های جدید شرکت و تاکید بر ترمیم پرتفوی نمایندگان با تمرکز فعالیت در حوزه ی بیمه های زندگی، اصلی ترین محور سخنان رئیس الذاکرین بود.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود