امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/19 1395

گروه سايبان- با معرفی برندگان سومین دوره، جشنواره و جایزه نوای خرم در روز جمعه 17 دیماه به کار خود پایان داد و پرونده سومین دوره این جشنواره موسیقی که با حمایت بیمه سرمد برگزار شده بود، شامگاه گذشته با اهدای جوایز، لوح تقدیرها، تندیس‌ها و بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه گذاری به برندگان بسته شد.
در مراسم اختتامیه «نوای خرم 3» که با حضور مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، معاونان و مدیران بیمه سرمد برگزار شد، مدیرعامل بیمه سرمد در کنار داوران جشنواره، جوایز برندگان را اهدا و به آنها بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه گذاری سرمد را تقدیم کرد. هیات داوران جشنواره نوای خرم نیز به پاس قدردانی از حمایت بیمه‌سرمد از این رویداد بزرگ فرهنگی و تلاش برای برگزاری جشنواره‌ای که می‌تواند انگیزه بخش کودکان و نوجوانان فعال در عرصه موسیقی باشد، لوح تقدیر و تندیس سومین دوره نوای خرم را به مدیرعامل این شرکت تقدیم کردند.
شرکت بیمه سرمد، با هدف حمایت از هنر اصیل ایرانی و هنرمندان این عرصه، و همچنین فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، به عنوان تنها حامی مالی جشنواره نوای خرم در ماه‌های برگزاری این رویداد با جامعه هنری کشورمان همراه بود و در روز اختتامیه نیز تمامی 47 نفر برنده این جشنواره را در پوشش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری قرار داد.
گفتنی است در این رویداد بزرگ هنری که با هدف بزرگداشت استاد همایون خرم و گرامی‌داشت موسیقی اصیل ایرانی برگزار شد، بیش از یک هزار و 40 هنرمند از گروه سنی کودک و نوجوان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود