امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
01/25 1394

ایران و جهان - بیمه دانا از امروز برای افزایش تعهدات سرنشین بیمه نامه های صادر شده معتبر در رشته ثالث وجهی دریافت نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری ایران و جهان(اوج) ،مهناز مرادی معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا با بیان اینکه این شرکت در سال گذشته بالغ بر 920 هزار فقره بیمه نامه شخص ثالث صادر کرد و سهم این رشته از کل پرتفوی شرکت به 35درصد می رسد افزود که در این زمینه به 51 هزار پرونده خسارت نیز رسیدگی شده است .

وی در ادامه به افزایش 10 درصدی دیه نسبت به سال قبل اشاره کرد و افزود با تصمیم بیمه مرکزی مبنی افزایش رایگان تعهدات جانی و مالی بیمه شخص ثالث در سال جاری بیمه دانا تصمیم گرفت تعهدات سرنشین را نیز به صورت رایگان ارائه دهد افزود که بر این اساس تعهدات بیمه نامه های فعلی به 220 میلیون تومان تعهدات جانی و 5 میلیون و 500 هزار تومان تعهدات مالی به صورت خودکار افزایش یافته و مشتریان برای دریافت الحاقیه می توانند به درگاه بیمه دانا مراجعه کنند.

مرادی با بیان اینکه بیمه دانا بالغ بر 800 هزار بیمه نامه معتبر دارد که تعهدات مالی و جانی آن کمتر از نرخ سال جاری بود باردیگر تاکید کرد که تعهدات سرنشین نیز تا سقف 220 میلیون تومان برای مشتریان نیز رایگان است .
وی بار مالی متحمل به شرکت از این محل را 3 میلیارد تومان عنوان کرد و در پاسخ به پرسش در خصوص نسبت خسارت شرکت در این رشته در سال گذشته گفت که نسبت خسارت حدود 75درصد بوده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود