امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
02/13 1394

ایران و جهان - بیمه پارسیان گوی سبقت در برگزاری مجمع را از همه بیمه ها ربود و  به عنوان نخستین شرکت بیمه ای در سال جاری سهامداران را فرامي خواند تا به بررسی عملکرد سال مالی گذشته خود بپردازد.


به گزارش ایران و جهان ،شرکت بیمه پارسیان به عنوان نخستین شرکت بیمه ای که در سال جاری مجمع عمومی عادی خود را برگزار می کند، اعلام کرده است که در سال گذشته بالغ بر 11 هزارو 182میلیارد ریال حق بیمه تولید کند که 47درصد از این رقم در رشته بیمه شخص ثالث و مازاد حوادث راننده ،17درصد مربوط به رشته های اموال و 32درصد مربوط به بیمه های اشخاص و مابقی مسئولیت بوده است .البته شرکت در سال مورد گزارش بالغ بر 5 هزارو 848 میلیارد ریال خسارت نیز پرداخت کرده است که طبیعتا بیمه های اموال و در صدر آنها بیمه خودروبیشترین سهم از خسارت پرداختی را دارد و بالغ بر 49درصد از خسارت های پرداختی در این بخش بوده است .
بیمه پارسیان که سعی کرده در سال گذشته سهم بیمه های خودرو را در پرتفوی خود متوازن حفظ کند اعلام کرده است که سهم این پرتفوی نسبت به سال 92 افزایشی نداشته است .


بیمه پارسیان مطابق با آئین نامه 60شورای عالی بیمه که حدود سرمایه گذاری شرکت های بیمه را مشخص کرده است بالغ بر 4 هزارو 180 میلیارد ریال سرمایه گذاری در سال گذشته داشته است که از این رقم بالغ بریک هزاو218 میلیارد و 299 میلیون ریال در شرکت های غیر بورسی و 2 هزارو144 میلیارد و 500 میلیون ریال آن سپرده بانکی است. مابقی این رقم در محل اوراق و مشارکت و سهام شرکت های بورسی سرمایه گذاری شده است .
بیمه پارسیان که مجوز بیمه مرکزی به منظور جذب نمایندگی در سال جاری را دریافت کرده است بنادارد که شبکه فروش خود را به لحاظ کمی و کیفی گسترش دهد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود