امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
02/27 1394

ایران و جهان - گردهمایی سراسری مدیران، روسای شعب و روسای کل مناطق بیمه آرمان برگزار و استراتژی سال ۱۳۹۴ بیمه آرمان به واحدهای اجرایی ابلاغ شد.



به گزارش ایران و جهان ،علی فتحعلی، مدیرعامل بیمه آرمان در این نشست گفت:به لطف حضور نیروهای فنی با تجربه در این شرکت، مدیریت ریسک به شکل علمی و حرفه‌ای صورت می‌پذیرد و با توجه به همکاری هیات‌مدیره شرکت، ذخایر فنی در بهترین وضعیت ممکن قرار دارند.
فتحعلی درادامه با اشاره به مشکلات همیشگی صنعت بیمه گفت: متاسفانه معضلات صنعت بیمه درحوزه بیمه‌های درمان و بیمه‌های شخص ثالث امسال افزایش یافته است و ما باید با دقت و ملاحظه بیشتری در این دو رشته بیمه‌ای فعالیت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما اعتقاد داریم بیزینس ما باید در کنار مشتریان فضایی برد - برد ایجاد کند افزود: همه شما باید مراقب تقلبات در صنعت بیمه باشید.
مدیرعامل بیمه آرمان درادامه ضمن برشماری اولویت‌های سال 1394 گفت: در این سال دو مساله بازاریابی و نظارت در اولویت جدی ما قرار دارد و در کنار آن نیز باید ضمن حفظ بیمه‌گذاران بزرگ و شناسایی نقاط ضعف در سرویس‌دهی و رفع آن، بحث وصول مطالبات را به شکل جدی و دقیقی پیگیری کنیم.

فتحعلی در پایان از همه واحدهای اجرایی خواست که با تیم‌های نظارت و کنترل نهایت همکاری را داشته باشند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود