امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
03/10 1394

ایران و جهان - با حذف نام کریم خان زند از وب سایت رسمی شرکت بیمه ما به  عنوان عضو هیات مدیره زمزمه حضور او به جای غلامعلی غلامی در شرکت بیمه نوین قوت گرفت .
به گزارش ایران و جهان،زمزمه حضور کریم خان زند در شرکت بیمه نوین از ابتدای سال شنیده می شود و گویا با اتمام مراحل کار در بیمه مرکزی حضور وی در شرکت بیمه نوین به عنوان مدیر عامل قوت گرفته است . یک مقام آگاه در گفت و گو با خبرنگار ایران و جهان عنوان کرد که کریم خان زند در شرکت بیمه نوین مستقر شده و پس از مجمع این شرکت رسما سکان را به دست خواهد گرفت .
سهامداران این شرکت را بانك اقتصاد نوين و شركت‌هاي تابعه آن، شركت توسعه صنايع بهشهر و شركت‌هاي تابعه ، شركت پيمانكاري بين‌المللي استراتوس و شركت‌هاي تابعه و شركت سرمايه‌گذاري ساختمان و شركت‌هاي تابعه تشکیل می دهند و رئیس هیات مدیره این شرکت حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصاد نوین است .

اما شنیده های غیر رسمی حاکی از آن است که غلامعلی غلامی که از سال 1389 در بیمه نوین مامور شده پیشنهاداتی از سوی بیمه تجارت نو که متعلق به بانک تجارت است دارد . وی که دارای مدرک تحصيلی كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني با گرايش بيمه از دانشگاه كانكتيكت (هارتفورد) ايالات متحده آمريكا وكارشناسي بيمه از مدرسه عالي بيمه تهران است پیش از این قائم مقام مديرعامل شركت بيمه كارآفرين بوده است . تدريس در دانشگاه‌هاي شهيد بهشتي و تهران ،-عضو هيات مديره شركت سهامي بيمه ايران و معاون مديرعامل در اتكائي و امور بين‌الملل ، معاون مديرعامل شركت سهامي بيمه ايران در اتكائي و امور بين‌الملل ،قائم مقام مديرعامل صندوق ضمانت صادرات ايران ، عضو شورايعالي بيمه به عنوان كارشناس بيمه، عضو هيات مديره مشترك شركت‌هاي بيمه ملي شده ، قائم مقام رئيس كل بيمه مركزي ايران ، مسئول بيمه‌هاي هوايي و دريايي، كارشناس بيمه هواپيما و كشتي و نماینده سندیکای بیمه گران در شورای عالی بیمه از جمله سوابق وی است .

بیمه تجارت نو هم اکنون در مرحله صدور مجوز عرضه سهام بیمه تجارت نو توسط سازمان بورس قرار دارد .لازم به اشاره است در تاریخ 28اردیبهشت امسال اداره نظارت بر انتشار و عرضه اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار پس از بررسی اطلاعات و مدارک بیمه تجارت نو موافقت خود را با انتشار سهام این شرکت اعلام کرد.

اما بیمه نوین در چه وضعیتی قرار دارد ؟
شرکت بیمه نوین هرچند که در آستانه 10 سالگی قرار دارد اما سهم بازارش کمتر از 2 درصد است و از این نظر در رتبه سیزدهم را در صنعت بیمه به خود اختصاص داده است و بعد از برخی شرکت هایی مانند کوثر که پس از این شرکت راه اندازی شد ایستاده .
بر اساس آمار و ارقام بیمه مرکزی این شرکت در فروردین امسال بیش از 190 هزار میلیارد را حق بیمه تولید کرده و با پرداخت بیش از 109 هزار میلیارد ریال خسارت نسبت خسارت 57درصدی دارد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود