امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
04/3 1394

ایران و جهان - سرپرست معاونت فنی بیمه های اموال و مسوولیت بیمه دانا و معاون فنی بیمه ملت منصوب شدند.
به گزارش ایران و جهان ، طی حکمی از سوی بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، سیاوش سعیدیان راد به عنوان سرپرست معاونت فنی بیمه های اموال و مسوولیت این شرکت جایگزین مهناز مرادی شده است 
سعیدیان راد دارای مدرک لیسانس مدیریت صنعتی و سابقه ایثارگری در دوره دفاع مقدس است و پیش از این عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه ایران، مدیر امور شعب و نمایندگی های داخل کشور، مدیر مجتمع امور بیمه ای استان اصفهان، مدیر مجتمع خدمات بیمه ای آزادی، رییس اداره امور شعب بیمه های باربری و معاون خسارت بیمه های باربری این شرکت بوده است .
وی همچنین عضو کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری بیمه ایران{سبا} و عضو هیات مدیره شرکت بیمه ایران معین بوده که سابقه تدریس در دانشگاه علمی و کاربردی بیمه ایران را نیز در کارنامه خود دارد .
سعیدیان راد، کارمند نمونه در سال 78 و مدیر نمونه ملی در هفتمین جشنواره شهید رجایی است که تا کنون دو بار از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی در سال های 1385 و 1392 مورد تقدیر قرار گرفته است .
پیش از سعیدیان راد، مهناز مرادی مسئولیت معاونت فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا را به عهده داشت 
 البته در روز جاری با حکم حجاریان معاون فنی بیمه ملت نیز منصوب شده است . بر این اساس محمدمهدی امانی، به سمت معاون فنی بیمه ملت منصوب شد. 
شنیده ها حاکی از آن است که برخی از مدیران یکی از شرکت های خصوصی نیز از این شرکت خداحافظی کرده اند.پیش از این ایران و جهان خبر استعفا و پایان ماموریت برخی مدیران در بیمه دی را نیز اعلام کرده بود .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود