امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
07/1 1394

ایران و جهان - مدیرعامل سابق بیمه ایران در بیمه مرکزی سمت جدید گرفت .

به گزارش ایران و جهان ،با حکمی از سوی ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی محمود امراللهی مدیرعامل سابق بیمه ایران به عنوان مشاور رئیس کل بیمه مرکزی منصوب شده است .البته شنیده های خبری حاکی از آن است که امراللهی پیشنهاد عضویت در هیات مدیره یکی از بانک ها را نیز در دست بررسی دارد .
پیش از این در جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران که با حضور رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه روز گذشته 30 شهریور برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر ازخدمات امراللهی در بیمه ایران و رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران قدردانی شد.
رئیس کل بیمه مرکزی در این جلسه در خصوص احراز صلاحیت حسینی، مدیرعامل جدید بیمه ایران گفت: با توجه به سوابق ایشان در حوزه بیمه به معنای عام، بیمه مرکزی صلاحیت وی را براساس آیین نامه 90 تایید کرده است و حامی وی خواهیم بود تا بتواند بیمه ایران را به خوبی اداره کند.

در ادامه محمود امراللهی مدیرعامل سابق بیمه ایران به ارائه گزارشی از عملکرد خود در طی این دوران پرداخت و گفت: من مسئولیت بیمه ایران را در شرایطی پذیرفتم که دارای مشکلات زیادی چون زیان، اختلافات داخلی، کمبود نقدینگی بود که در این میان مشکل بیمه توسعه هم به آن اضافه شد.

وی در خاطر نشان کرد: در این دوران اقدامات خوبی برای شفاف سازی حساب ها، تدوین برنامه استراتژیک صورت گرفت اما مطمئنا 20ماه نمی تواند برای برطرف کردن تمام نواقص بزرگترین شرکت بیمه کشور کافی باشد.

در ادامه سید عباس حسینی مدیرعامل جدید بیمه ایران ضمن قدردانی از زحمات امراللهی در بیمه ایران گفت: با شناسایی صنایع بزرگ باید سبد بیمه را بزرگتر کنیم آن وقت دیگر نیازی به رقابت نیست. در واقع، صنعت بیمه باید با اعداد بزرگ کار کند.

در پایان نایب رئیس شورای عمومی و دبیر کل سندیکای بیمه گران و جمعی از مدیران عامل شرکت های بیمه با اهدای لوح تقدیر از خدمات محمود امراللهی مدیرعامل سابق بیمه ایران قدردانی کردند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود