امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
07/6 1394

ایران و جهان - تغییرات مدیریتی شش ماهه ابتدای سال در صنعت بیمه پس لرزه  هایی را در بدنه شرکت ها به وجود آورده است و البته انتظار تغییر اعضای هیات مدیره برخی شرکت ها هنوز وجود دارد.
به گزارش ایران و جهان، از ابتدای سال تاکنون چندین شرکت بیمه با تغییرات مدیریتی مواجه بوده اند .پس از این تغییرات مدیریتی پس لرزه گویا به بدنه شرکت ها و اعضای هیات مدیره رسیده است و شنیده می شود که در روزهای آینده برخی تغییرات دراین ترکیب ها حاصل شود . این در حالی است که شنیده های خبرنگار ما اذعان دارد که در خصوص تائید صلاحیت برخی مدیران طبق آئین نامه 90 در سندیکای بیمه ایران مباحثی نیز رخ داده است .

نقطه عطف انتصابات در شرکت های قدیمی صنعت بیمه اینکه شرکت هایی که بعضا 80 سال قدمت در صنعت بیمه کشور را مایه فخر می دانند در بدنه خود به تربیت نیروی انسانی که بتواند در پی تصمیمات جابه جایی، جایگزین مناسبی برای مدیریت در خود داشته باشد، وجود ندارد و همواره با ترزیق نیرو از خارج از سیستم مواجه اند . این در حالی است که باید حداقل دو نسل 30 ساله مدیریتی در این شرکت ها تربیت شده باشند . به هر حال شنیده می شود که احتمال تزریق نیرو از خارج به این شرکت ها وجود دارد . حال آنکه برخی ماموران از این دست شرکت ها در صنعت بیمه برای سایر شرکت ها نسخه می پیچند و خود شرکت از مواهب این نیروها بی نصیب است .

نکته مشترک در انتصابات اخیر بیمه ای در برخی شرکتها اذعان دارد که انتصابات فنی در برخی شرکت ها نه تنها اهمیت خود را از دست داده است بلکه سهام داران نیز به عنوان ذی نفعان اصلی روابط را قربانی ضوابط می کنند.
البته داستان به همین جا ختم نمی شود و گویا در برخی شرکت ها نیز در سطوح میانی رفت و آمدهای مدیریتی سنگینی وجود دارد و بعضا احکام انتصاباتی و استعفا به صورت گروهی رد و بدل می شود و در کل مهاجرت مدیران در بین برخی شرکت های بیمه در پی تغییر مدیرعامل وارد فاز پیچیده ای شده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود