امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
07/25 1394

ایران و جهان - مقامات شركت بيمه توكيو مرين ژاپن با حضور در ايران با معاون بيمه هاي اتكايي بيمه مركزي ديدار و گفتگو كردند.


به گزارش ایران و جهان ،در اين ملاقات " ايوا كوما " - رييس كل شركت بيمه توكيو مرين – با ابراز خرسندي از حضور در ايران به تشريح تاريخچه و فعاليت هاي اين شركت در ژاپن و همچنين خاورميانه پرداخت و گفت: شركت "مرين" بيشترين سهم عمليات را در بخش دريايي به عهده دارد به عبارتي ديگر اصل فعاليت اين شركت در حوزه بيمه دريايي است.

وي از اين شركت به عنوان يكي از شركت هاي بيمه اي بزرگ در ژاپن ياد كرد و افزود: ميزان حق بيمه دريافتي اين شركت پس از خريد يك شركت بيمه ديگر در آينده اي نزديك حدوداً به ۴۰ ميليارد دلار خواهد رسيد و ما به همراه دو شركت بيمه اي ديگر در ژاپن مشتركاً ۹۰ درصد سهم بازار بيمه ژاپن را در اختيار داريم.

ايواكوما تصريح كرد:‌ روش كار اين شركت براي كار در ساير كشورها حضور مستقيم در آن كشورها است و به همين خاطر هم اكنون ۴۰ دفتر يا نمايندگي در كشورهاي مختلف جهان راه اندازي كرده ايم. 
وي با ابراز علاقه به سرمايه گذاري در شركت هاي بيمه ايراني از طريق خريد سهام يا امكان تاسيس شركت بيمه در ايران ، گفت: اين شركت مايل است درباره نحوه بيمه كردن سرمايه گذاران ژاپني كه قرار است در ايران سرمايه گذاري كنند ، اقدامات لازم را بعمل آورد و همچنين راجع به قوانين و مقررات جاري در ايران اطلاعاتي را كسب كند. 

در ادامه مسئولان بيمه مركزي با تشريح آخرين وضعيت صنعت بيمه در ايران و شرايط دوران تحريم، نسبت به تعامل و همكاري بيمه اي دو كشور اظهار اميدواري كردند كه با بررسي بيشتر وضعيت سرمايه گذاري در ايران و همچنين ملاقات با شركت هاي بيمه، مسائلي نظير خريد سهام و مسائل ديگر مورد بررسي دقيق تر قرار بگيرد.
گفتني است شركت توكيو مرين در سال ۱۸۷۹ بعنوان اولين شركت بيمه در ژاپن تاسيس شده است و تاكنون به فعاليت خود ادامه مي دهد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود