امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
08/12 1394

ایران و جهان - مجمع عمومی موسس شرکت بیمه تجارت نو با حضور بیش از ۹۰ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی سه شنبه ۱۲ آبان ماه در هتل انقلاب تهران برگزار گردید.

به گزارش ایران و جهان ، در ابتدای این مجمع مهدی سامری دبیر هیئت موسس شرکت بیمه تجارت نو در گزارشی به سهامداران این شرکت از روند طی شده در سه سال گذشته برای راه اندازی و تاسیس بیمه تجارت ، اظهار داشت : برای اولین بار در صنعت بیمه کشور ، شرکت بیمه ای با سرمایه ثبتی ۲۵۰۰میلیارد ریال وارد بازار می شود که در نوع خود بزرگترین شرکت بیمه از نظر سرمایه ثبتی می باشد.

وی با اشاره به حضور قدرتمند سهامدارانی از بخش های مختلف مالی و سرمایه گذاری و بخش انرژی ادامه داد: شرکت بیمه تجارت نو با مشارکت و سهامداری بزرگترین مجموعه های مالی و سرمایه گذاری کشور و همچنین مجموعه های بزرگ فعال در حوزه انرژی ، نفت و گاز تشکیل شده است که این مزیت به قدرت این شرکت بیمه در ارائه پوشش های بیمه ای در بخش عمر و سرمایه گذاری و بیمه های انرژی کمک فراوانی می نماید.

پس از ارائه گزارش دبیر هیئت موسس شرکت بیمه تجارت نو با رای سهامداران ، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان ، شرکت سرمایه گذاری ایرانیان ، شرکت تدبیرگران فردای امید ، پست بانک ایران و دکتر علی رستمی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین در این مجمع”موسسه حسابرسی هشیار بهمند” بعنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی بهمند بعنوان حسابرسی و بازرس علی البدل انتخاب گردیدند و در ادامه روزنامه دنیای اقتصاد نیز بعنوان روزنامه رسمی این شرکت برگزیده شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود