امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
09/14 1394

ایران و جهان - وزیر اقتصاد در حالی در بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بیمه و توسعه از ضرورت  های صنعت بیمه و باید و نباید ها گفت که خود طبق برنامه زمان بندی در جلسه حاضر نشد و با تاخیر به تنها رویداد سالانه بیمه رسید .مسلما تاخیر وی در برنامه سایر سخنرانی ها را نیز با تاخیر مواجه کرد.
اما از حاشیه های بیست و دومین همایش ملی و هشتمین همایش بیمه و توسعه که در سالن همایش برج میلاد برگزار شد سخنرانی پروفسور کارن فان هوله بود .سخنرانی مهم وی در جمع میهمانان بی شمار صنعت بیمه به زبان انگلیسی و بدون ترجمه همزمان انجام شد . درصورتی که وی در بهترین زمان همایش سخن گفت و درخصوص مبحث توانگری مالی بیمه ها صحبت کرد اما عدم برنامه ریزی در خصوص ترجمه هم زمان سبب شد که سالن محل اصلی رفته رفته خالی شود .ایران و جهان در ادامه سایر حاشیه های همایش را اطلاع رسانی خواهد کرد .
اما عنوان همایش توانگری مالی و توانمندی مدیریتی بود اما به جرات می توان گفت که تعداد محدودی یک یا دو عدد مقاله به این بحث اختصاص داده شده بود و اکثر مقالات به مبحث توانگری اختصاص داده شده بود .
اما در نیمه دوم همایش یعنی از ظهر به بعد استقبال از همایش کم رنگ شد به صورتی که اکثر صندلیها در سالن اصلی خالی شد و نگاهی به سایر سالن ها هم نشان دادکه مدعوین رمقی برای نیمه دوم برنامه نداشته اند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود