امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
11/18 1394

ایران و جهان - بیمه معلم برنامه دارد تادر سال آینده در استان های با پتانسیل بالا  حضور قوی تری داشته باشد و با غربالگری نمایندگان و توسعه کمی و کیفی شبکه فروش این هدف را دنبال می کند.

کاوه قاضی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم در گفت و گو با ایران و جهان در خصوص برنامه های سال آینده این شرکت اذعان دارد که در ساختار معاونتی برنامه‌ریزی و توسعه بازار بیمه معلم حوزه نمایندگان و شبکه فروش و حوزه توسعه بازار و ارتباط با مشتری از بخش هایی است که به عنوان دو بخش کلیدی با این معاونت در ارتباط هستند .
وی در ادامه با بیان اینکه در سال آینده تمرکز برنامه ریزی این معاونت در بیمه معلم در این دو بخش خواهد بود،گفت: اعتقاد دارم که با توجه به چشم انداز ترسیم شده شرکت با این هدف که تا سال 1397 جزء پنج شرکت برتر صنعت بیمه به لحاظ سهم از بازار باشیم باید اقدامات اساسی در این حوزه رقم خورد .

قاضی اشاره می کند که این مسئله شعار نیست و در آخرین آمار های منتشر شده صنعت رتبه، بیمه علم در رتبه ششم سهم بازار ایستاده اذعان دارد که با یک نقشه دو ساله ترسیم سهم بازار بیمه معلم ارتقا داده خواهد شد و این مهم باید از طریق شبکه فروش تحقق یابد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی شبکه فروش در سال آینده از جمله برنامه های اساسی است خاطر نشان کرد: با توجه به سیستم رتبه بندی و ارزیابی نمایندگان در بیمه معلم مقرر شده است برای نمایندگان برتر امتیازاتی در نظر بگیریم و در عین حال برای توانمند سازی نمایندگان ضعیف تر کوشش کنیم .

وی در پاسخ به این پرسش که افزایش سهم بازار از طریق فروش چه رشته هایی قرار است محقق شود اذعان دارد که تمرکز بر افزایش فروش در رشته های کم ریسک از جمله دیگر برنامه ها است . 
قاضی در خصوص جزئیات این نکته اذعان دارد که بیمه معلم در نظر دارد که بیش از 62 درصد پرتفوی خود را به ثالث و درمان اختصاص ندهد و در رشته های دیگر فعال شود .قرار است نسبت به میانگین صنعت پرتفوی تمیز و مناسبی را داشته باشیم و البته این برنامه از سال 1392 دنبال می شود و وقت آن رسیده است تا دایره پرتفوی تمیز را گسترش دهیم.

قاضی می گوید: استان تهران سهم 40 درصدی از پرتفوی صنعت بیمه دارد در حالی که در بیمه معلم این استان هنوز جای کار دارد و برای سال آینده 100 نماینده قوی جدید و باکیفیت در استان تهران به بازار وارد خواهند شد و البته این نمایندگان در آزمون های مربوطه شرکت کرده اند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود