امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
11/30 1394

گروه سایبان - مدیران برخی شرکت های بزرگ که در روزهای گذشته میهمان بیمه معلم بودند به برخی فرصت های سرمایه گذاری در ایران اشاره کردند.

به گزارش پایگاه خبری راز پول (ایران و جهان)، در نشست مشترکی که با حضور غندالی مدير عامل موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت بیمه معلم و ایگور یاکیموویچ قائم مقام شرکت زیمنس، لارس رات ویلر از مدیرعامل سابق دویچه بانک ، روری سیمپسون مدیر کل آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت تلفنیکا، دیل سیدهو مدیر کل برنامه های آموزشی شرکتی در مدرسه بیزینسی لندن و کیت ایوانس مدیرعامل و عضو هیات مدیره کمپانی پاناسونیک برگزار شد ، بیمه معلم ضمن معرفی سهام داران بزرگ خود به معرفی فرصت های سرمایه گذاری ایران پس از تحریم ها پرداخت . در این جلسه غلامرضا حیدری کرد زنگنه نايب رئيس هيئت مديره در این جلسه ضمن معرفی دو سهام دار بزرگ این شرکت یعنی صندوق ذخیره فرهنگیان و کشتیرانی به وضعیت این شرکت و سهم بازار بیمه معلم و سطح توانگری اشاره کرد و افزود: این شرکت با نقش آفرینی موثر در اقتصاد کشور با جامعه بزرگی مانند فرهنگیان مستقیما در تعامل است. وی در این جلسه اعلام آمادگی کرد که بیمه معلم از همکاری با بیمه های بزرگ انگلیسی استقبال می کند.
در ادامه این جلسه غندالی مدير عامل موسسه صندوق ذخيره فرهنگيان،با اشاره به اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان با بیش از یک میلیون معلم شاغل، 800 هزار نفر معلم بازنشسته،12 میلیون دانش آموز و خانواده های ایشان و 120 هزار مدرسه مرتبط است اعلام کرد که بیمه معلم یکی از شرکت های بزرگ صندوق است که در بازار آموزش و پرورش فعال است.
وی با بیان اینکه فرصت ارتباط با شرکت های بزرگ پس از تحریم ها فراهم شده است اظهار امیدواری کرد که تعاملات منتج به نتایج بزرگ شود.
درادامه تحسیری مدیرعامل شرکت نیز ضمن معرفی بیمه معلم توانمندی این شرکت را در وجود سهامداران قوی و هیات مدیره مطلع دانست.
در ادامه این جلسه مدیران شرکت های بزرگ حاضر در این جلسه در پاسخ به پرسش ایران و جهان در خصوص اینکه آیا بیمه معلم تنها شرکت بیمه ای است که با مدیران آن جلسه داشتند اند و در ایران به دنبال چه فرصت هایی هستند، اذعان کردند که بیمه معلم تنها شرکتی است که با مدیران آن جلسه برگزار شده است .
یکی از میهمانان جلسه با بیان اینکه برای برقراری ارتباط و تعاملات جهانی باید خدمات جهانی عرضه کرد اذعان داشت که شرکت های بیمه در ایران رقبای بزرگی مانند لویدز و آکسا دارند و باید خدمات خود را در سطح رقبای جهانی عرضه کنند.
لارس رات ویلر از مدیرعامل سابق دویچه بانک در ادامه عنوان کرد که فرصت های سرمایه گذاری در ایران مهیا است و به نسبت اروپا که دارای قوانین پیچیده ای دارد ، ایران کشوری مهیای سرمایه گذاری بدون قوانین پیچیده است . به گفته وی مسلما شرکت های مایل به سرمایه گذاری در ایران از نیروی انسانی در این کشور استفاده خواهند کرد که این فرصتی مناسبی را فراهم می آورد.
روری سیمپسون مدیر کل آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت تلفنیکا نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تعداد محدودی اپراتور مخابراتی در ایران وجود دارد اذعان کرد که این فرصت بسیار مغتنمی برای حضور شرکت های خارجی در این بازار است .وی اذعان کرد که در اروپا 89 هزار اپراتور مخابراتی وجود دارد و ایران بازار بکری از این نظر دارد. در پایان این جلسه شرکت بیمه معلم به میهمانان خود بیمه حوادث با سرمایه 100 هزار دلار هدیه داد .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود