امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
12/1 1394

گروه سایبان - در روزهای اخیر شنیده های قوی از برخی رفت و آمدهای مدیریتی در  شرکت های بیمه خصوصی خبرساز شده است و البته عضویت غلامعلی ثبات به عنوان نماینده اتاق بازرگانی در شورای عالی بیمه یکی از رویدادهای مهم خبری به شمار می رود.
به گزارش پایگاه خبری رازپول (ایران و جهان) ، شنیده های خبری حاکی از آن است که اختلافات سهام داران در یکی از شرکت های بیمه ای بالا گرفته و این اختلافات سبب خواهدشد تا شرکت بیمه «م» در آینده ای نه چندان دور با مدیر عامل خود خداحافظی کند .این شرکت بیمه ای که برنامه اصلاح سطح توانگری مالی را در برنامه های خود دارد با حضور این مدیرعامل نتوانسته اقدامات چشم گیری را در بازار بیمه کشور رقم زند.

از سوی دیگر یک مقام آگاه در بانک تجارت به خبرنگار ما اذعان دارد که صلاحیت محمد عباس زادگان مدیرعامل معرفی شده این شرکت نیز تائید شده است . این در حالی است که اعضای هیات مدیره معرفی شده از سوی این شرکت نیز با حضور آقایان خسرو فرحی ، علی رستمی، فرزین کریمی ،منصور کنعانی گویا ترکیب قطعی هیات مدیره را تشکیل می دهند


اما اخبار دیگر از انتصابات مدیریتی در صنعت بیمه حاکی از آن است که غلامعلی ثبات به انتخاب رئیس اتاق بازرگانی به عنوان نماینده اتاق بازرگانی در شورای عالی بیمه انتخاب شد.این در حالی است که وی به انتخاب رئیس اتاق بازرگانی و صنايع و معادن ايران به عنوان نماینده اتاق بازرگانی در شورای عالی بیمه انتخاب شده است.وی هم اکنون مشاور فنی سندیکای بیمه گران است. پیش از این دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از رایزنی برای حضور کارشناسان بیمه ای در شورای عالی بیمه خبرداده بود و اظهار داشت که حضورکارشناسان بیمه ای در این شورا برای شرکت های بیمه بسیار ارزشمند خواهدبود . شکل گیری حلقه محمد آسوده و ابراهیم امین در کنار غلامعلی ثبات و نادر مظلومی در این شورا می تواند فرصت مطلوبی را برای صنعت بیمه خصوصا شنیده شدن صدای واقعی و تخصصی این صنعت فراهم آورد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود