امروز: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
12/25 1401

گروه سایبان - شرکت های 
بیمه در راستای خدمات رسانی در ایام نوروز به بیمه گذاران اسامی واحدهای کشیک و شماره تلفن های ضروری را برای بیمه گذاران خود مجددا اعلام کردند.

خدمت رسانی بیمه پاسارگاد در روزهای تعطیل نوروز ۱۴۰۲

به گزارش رازپول ، شرکت بیمه پاسارگاد ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی برای هموطنان عزیز، به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر برای بیمه گزاران گرامی ساعات کاری شعبه های فعال خود را در تعطیلات نوروز اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، شعبه های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور در روزهای دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، چهارشنبه ۲ فروردین و پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات بیمه ای اعم از صدور انواع بیمه نامه و پرداخت خسارت می باشند.

در روزهای تعطیل نوروز شعبه های پونک، تهرانپارس، یادگار ، ارمغان و اسلامشهر در استان تهران و شعبه های مشهد، اصفهان(مرکزی)، قزوین، گرگان، بندرعباس(رسالت)، شیراز (فرهنگ)، کرج (گلشهر)، تبریز (بلوار آذربایجان)، یزد، ساری، رشت، اردبیل، نیشابور، بجنورد، بیرجند، اراک، شهرکرد، کاشان، اهواز، بوشهر، تنکابن، آمل، همدان، ارومیه(مرکزی)، کرمان، زنجان، سبزوار، سمنان، بابل، سنندج، چالوس، کرمانشاه، بندرانزلی، مهاباد، قم، مراغه، خوی، شاهرود، زاهدان، گنبدکاووس، آستارا، لاهیجان، میانه، میاندوآب، شهرضا، ایلام، یاسوج، بهشهر، دامغان، پارس آباد مغان، بروجرد ، مرند، تربت حیدریه، آبادان، خرم آباد، ساوه ، دزفول و کیش انواع خدمات بیمه ای را به هموطنان عزیز ارائه می دهند.

همچنین کلیه زیان دیدگان بیمه های شخص ثالث اتومبیل در استان های مازندران و خوزستان و همچنین شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، بیرجند، زنجان، یزد، گرگان، بندرعباس، شیراز، رشت، لاهیجان، کرج، بجنورد، شیراز، اهواز، سمنان، زنجان، بندرعباس، گرگان و ارومیه به منظور بهره مندی از خدمات کارشناسی خسارت مالی توسط شرکت سامان نگار ایرانیان می توانند با شماره  ۸۴۳۲۵- ۰۲۱ تماس حاصل نموده و با دریافت کد رهگیری در کوتاه ترین زمان ممکن از تسهیلات طرح ارزیابی سیار خسارت برخوردار شوند.

گفتنی است کارشناسان شرکت سامان نگار ایرانیان در طول روزهای نوروز (از تاریخ ۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۲) از ساعت ۹ تا ۱۴ و از تاریخ ۵ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می باشند و تنها در روزهای اول و ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ قادر به ارائه خدمات نیستند.
مشاهده مشخصات شعبه های فعال بیمه پاسارگاد در روزهای نوروز ۱۴۰۲


فعالیت شعب بیمه پارسیان در ایام تعطیلات نوروزی

 

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در راستاي افزایش رضایتمندی و به منظور تسریع و تسهیل در ارایه خدمات به بیمه گزاران در سراسر کشور، تمامی شعب این شرکت در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند.

براساس این گزارش؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده شعب بیمه پارسیان برای بیمه گزارانی که نیاز به بازدید، صدور بیمه نامه، تشکیل پرونده خسارت خودرو، ارزيابي خسارت، تكميل مدارك و معرفی نامه درمانی خواهند داشت در سراسر کشور آماده ارایه خدمات می باشند.

بیمه گزاران عزیز می توانند به منظور کسب اطلاع از ساعت کار، آدرس و تلفن شعب کشیک به سایت بیمه پارسیان به آدرس www.parsianinsurance.ir مراجعه نمایند.




کشیک بیمه البرز در تعطیلات نوروز 1402


شیفت نوروزی شرکت بیمه البرز و ساعت کاری شعب این شرکت در ایام و تعطیلات نوروز 1402 اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ‌البرز، شعب و مجتمع های سراسر کشور این شرکت علاوه بر روزهای غیرتعطیل نوروز در روزهای تعطیل دوم، سوم و 12فروردین 1402 از ساعت ۹ تا ۱۳ به مشتریان خسارت دیده، خدمات ارایه خواهند داد.

این گزارش حاکی است، همچنین مراکز پرداخت خسارت سیار خودرو بیمه ‌البرز در تمامی روزهای تعطیل نوروز به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات ارزیابی خسارت به بیمه‌گزاران زیان دیده تصادفات رانندگی هستند.

بر این اساس، بیمه گزاران خودرو شرکت بیمه البرز در صورت بروز خسارت می توانند به منظور هماهنگی برای اعزام ارزیاب خسارت به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های 1401 ( بدون پیش شماره)، 41558-021 ، 45824-021 و 91065151-021 تماس حاصل فرمایند.

همچنین مرکز ارتباط مردمی شرکت بیمه البرز با شماره سراسری 1574 در سراسر کشور در ایام نوروز آماده پاسخگویی به تماس های هموطنان است.

کانالهای خدمت رسانی بیمه معلم در ایام نوروز اعلام شد

شرکت بیمه معلم در آستانه سال نو کانال های خدمت رسانی به بیمه گذاران خود را اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم ،این شرکت در انواع رشته های بیمه ای خدمت رسانی خود را به بیمه گذاران تداوم می بخشد.

و با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایت بیمه گذاران آماده راهنمایی ، مشاوره ، پاسخگویی دقیق و به موقع به سوالات بیمه گذاران در طی سال ،به ویژه تعطیلات عید نوروز می‌باشد.

ضمن اینکه شرکت بیمه معلم در راستای سند استراتژیک خود و تسهیل دسترسی برای بیمه گذاران، راهکارهای مختلف ارتباطی را برای خدمت رسانی بهینه به مشتریان ایجاد کرده است .

شعب کشیک بیمه معلم نیز در ایام نوروز در سراسر کشور با بیمه گذاران همراه است تا با سرویس دهی مطلوب در خاطرات شیرین عید باستانی با هموطنان عزیز سهیم باشد.

سامانه نوین مرکز تماس : 02184223

پیامگیر ایتا:09999984223

شعب کشیک بیمه نوین در روزهای تعطیل نوروز 1402

در راستای پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مدیریت‌های ستادی و شعب بیمه نوین در روزهای تعطیل نوروز 1402 آماده ارائه خدمات بیمه‌ای هستند.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ مدیریت‌های ستادی و شعب منتخب این شرکت در روز ۲۹ اسفند ماه سال جاری و روزهای ۱ و۲ فروردین سال آینده از ساعت 09:00 الی 13:00 و در روز 3 فروردین ماه از ساعت 09:00 الی 12:00 آماده خدمت رسانی به هموطنان محترم هستند. 

بر اساس این گزارش، در روزهای یاد شده، همکاران این شرکت در مدیریت‌های آتش سوزی، اشخاص گروهی، امورشعب، نمایندگان ‌و کارگزاران، اتومبیل، مالی و فناوری‌اطلاعات در ستاد مرکزی و شعب منتخب در سراسر کشور از قبیل اصفهان، اراک، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رشت، ساری، شیراز، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، مشهد، سمنان، یزد، زنجان، گرگان، همدان، ارومیه، چالوس، آمل و سیرجان آماده ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان هستند. 

همچنین مانند سال‌های گذشته در روزهای تعطیل نوروزی، پشتیبانی و صدور معرفی‌نامه آنلاین در بیمه نوین به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.



خدمت رسانی بیمه کوثر در ایام تعطیل نوروز
همه سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت 9 تا 13 هر روز در ایام نوروز آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعان خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی و اعلام مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه کوثر، با توجه به ماهیت خدمات بیمه‌ای و امکان وقوع خسارت یا نیاز به صدور بیمه‌نامه در هر زمانی، شرکت بیمه کوثر برای رفاه حال بیمه‌گذاران و ذی‌نفعان خود در سراسر کشور و جلب رضایت آنان، در تعطیلات نوروز تدابیر لازم را برای خدمت‌رسانی مناسب به مشتریان در نظر گرفته است.
احمدرضا عصاری ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با آرزوی سالی خوب و پر برکت برای همه مردم، جامعه هدف و ذی‌نفعان شرکت، افزود: طبق هماهنگی های صورت پذیرفته، از روز دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، همه سرپرستی‌های استانی و شعب بیمه کوثر در سراسر کشور به صورت کشیک از ساعت 9 تا 13 آماده پاسخ‌گویی حضوری به مراجعان خواهند بود.
وی افزود: همچنین مشتریان در صورت نیاز می‌توانند برای کسب اطلاعات، اعلام خسارت و هرگونه سوال و درخواست خدمت در این ایام، هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ با کارشناسان مرکز پاسخگویی تلفنی شرکت به شماره ۰۲۱۸۹۳۸۲  تماس بگیرند.
عصاری در پایان اشاره نمود در ایام تعطیلات نوروز همانند تمام ایام سال "سامانه بیمه کوثر من" به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به ارائه خدمات به بیمه گذاران می پردازد.


نوروز بدون تعطیلی بیمه سامان


شعب شیفت شرکت بیمه سامان در روزهای تعطیل از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۰۰ و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۴:۰۰ ، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر است.


خدمات صدورآنلاین بیمه شخص ثالث اتومبیل بیمه سامان نیز از طریق سایت www.si24.ir امکان پذیر است و صدور معرفی نامه مراکز درمانی نیز در www.members.darmanet.ir  انجام خواهد شد.

مرکز تماس شرکت بیمه سامان به شماره 8943-021 هم پاسخگوی هموطنان عزیز است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود