امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
09/23 1401


تصویر خبر

گروه سايبان - شرکت بیمه سرمد، خسارت وارد شده به شرکت شهاب خودرو را که اولین سازنده خودروهای خدمات شهری در ایران است، پرداخت کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، شرکت شهاب خودرو، اولین سازنده خودروهای خدمات شهری در ایران، یکی از مشتریان بزرگ این شرکت است که چندی پیش انبار این شرکت دچار حریق شد. 
در پی این حادثه، بیمه سرمد با اعزام کارشناسان و بررسی کلیه مدارک و مستندات مربوطه، خسارت وارده به انبار شرکت شهاب خودرو را ارزیابی کرد و رسیدگی به خسارت این شرکت را به جریان انداخت. 
پس از انجام مراحل کارشناسی، صبح امروز در جلسه‌ای با حضور امیرمهدی امینیان نایب رئیس هیات‌مدیره، مهدی مهدوی قائم مقام مدیرعامل، علی آموزگار معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی، عباس حقیقی رئوف معاون مالی و سرمایه‌گذاری، حمیدرضا رضائیان سرپرست بیمه‌های مسئولیت و باربری بیمه سرمد و سیدجمال‌الدین موسوی مدیرعامل شرکت شهاب خودرو، خسارت آتش‌سوزی انبارهای این شرکت پرداخت شد. 
بنا بر این گزارش، امیرمهدی امینیان نایب رئیس هیات‌مدیره بیمه سرمد، چک خسارت 46 میلیارد ریالی خسارت شهاب خودرو را به سیدجمال‌الدین موسوی مدیرعامل این شرکت تقدیم کرد. 
شرکت شهاب خودرو، اولین سازنده خودروهای خدمات شهری در ایران است که تمرکز اصلی این شرکت بر تولید اتوبوس‌های شهری و بین‌شهری، ون‌های برقی، ماشین‌های آتش‌نشانی و خودروهای حمل زباله است و هم‌اکنون دومین سازنده اتوبوس در ایران شناخته می‌شود. 


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود