امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
10/21 1401

گروه سايبان - در چند روز گذشته، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضا، طی پیامکی تاکید کرد ارائه خدمات نقل و انتقال، اخذ کارت سوخت، همکاری با موسسات حمل و نقل بار و مسافر، برای صاحبان وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه شخص ثالث ممنوع است. در این پیامک هم‌چنین تأکید شده بود که در صورت بروز حادثه با وسیله نقلیه موتوری فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث، علاوه بر پرداخت خسارت، مالک به پرداخت جزای نقدی تا سقف ۲۰ درصد مجموع خسارت بدنی وارده ملزم خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از توسعه پویا، با این‌که از اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵، بیمه خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه، به عنوان قانون در مجلس شورای اسلامی اصلاح و تصویب و برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ شد، هنوز هستند صاحبان وسایل نقلیه‌ای که از الزامِ این قانون و فوایدِ پیشگیرانه‌ی آن تن می‌زنند. حالا اما با تأکید دوباره معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضا و اعلام اجبار به پرداخت جزای نقدی تا سقف ۲۰درصد علاوه بر خسارت معمول، لزوم بیمه پرداخت خسارت شخص ثالث بیش از پیش احساس می‌شود.
از سویی انتخاب بهترین بیمه شخص ثالث، یکی از دغدغه‌های اصلی ا‌ست که صاحبان خودرو و موتورسیکلت معمولاً با آن مواجه هستند. بنابراین بهتر است پیش از خرید بیمه شخص ثالث با مقایسه‌ دقیق و استعلام قیمت معتبرترین شرکت‌های بیمه، از انتخاب بهترین بیمه‌ اطمینان حاصل کنید.
در میان انواع طرح‌های بیمه‌ای که از جانب شرکت‌های مختلف ارائه می‌شوند، بیمه شخص ثالث همچنان پرمخاطب‌ترین نوع بیمه است. در این میان، بیمه تعاون، با ارائه تسهیلاتی در ارائه خدمات بیمه‌ای و سهولت در استعلام لحظه‌ای، کار را برای کسانی که به دنبال بیمه‌ای راحت و مطمئن هستند ساده کرده است. در سایت بیمه تعاون و سایت‌های مرتبط به آن، علاوه بر استعلام نرخ بیمه نامه ثالث، استعلام خسارت بیمه نامه ثالث و نیز تمدید آن و همچنین تکمیل فرآیند افزایش تعهدات ثالث به صورت آنلاین و درلحظه انجام می‌شود.
بیمه تعاون در حوزه صدور و فروش دیجیتال بیمه‌نامه پیشرفت قابل توجهی داشته و از نخستین شرکت‌هایی است که همکاری با استارتآپ‌ها را آغاز کرد و به‌خوبی توانست از این فضای جدید بهره‌برداری کند. این فرآیند تا آن‌جا پیش رفته که کارشناسان معتقدند بیمه تعاون در حوزه صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت دیجیتال، روندی برد برد و روبه‌رشد را تجربه کرده است.
بیمه شخص ثالث یکی از متداول‌ترین انواع بیمه محسوب می‌شود که داشتن آن برای صاحبان وسایل نقلیه اجباری است. بنابراین، تمام وسایل نقلیه ملزم به داشتن بیمه ثالث هستند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود