امروز: چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403
12/6 1394

گروه سایبان - اختلاف با شهرداری سبب مسدودن شدن ورودی اصلی ساختمان مرکزی یکی از شرکت های بیمه شد.
تحقیقات میدانی خبرنگار ما اذعان دارد که به دلیل بدهی و ساخت و ساز غیر مجاز، شهرداری تهران ورودی ساختمان مرکزی یکی از شرکت های بیمه را با بلوک سیمانی مسدود کرده است.
به گزارش پایگاه خبری رازپول(ایران و جهان) ، این شرکت بیمه خصوصی ظاهرا تغییراتی زیادی را در فضای داخلی ساختمان داشته است که ظاهرا این ساخت و ساز داخلی و عدم پرداخت عوارض شهرداری سبب شده که از چند روز گذشته ورودی پارکینگ و پس از آن ورودی درب اصلی با بلوک سیمانی مسدود شود که ظاهرا باجا به جایی بلوک های سیمانی راه تردد به داخل فعلا باز است که البته جا به جایی بلوک های شهرداری غیر قانونی است . ورودی پارکینگ این شرکت نیز به صورت غیر قانونی بازشده است . این بلوک های شهرداری را با پوشش پوشانده است .
لازم به اشاره است که شهرداری تهران در روزهای اخیر با سد معتبر ورودی و خروجی ساختمان ها سعی در اجبار مالکین برای پرداخت عوارض را دارد که این بار نیز با ورودی ساختمان مرکزی شرکت خصوصی بیمه سعی دارد که عوارض خود را دریافت کند.این شرکت برای نگه داری و تعمیر ساختمان در سال گذشته بالغ بر 260 میلیون تومان و در شش ماه سال جاری 152 میلیون تومان هزینه کرده است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود