امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
08/17 1401

گروه سایبان - نیمانوراللهی اظهار داشت سند استراتژی تحول دیجیتال بیمه تجارت‌نو عمیق تر، خلاقانه تر و اثرگذار تر از آن چیزی است که امروز در فضای بیمه‌گری الکترونیک دیده می‌شود.

توسعه بیمه‌گری دیجیتال با سند استراتژی بیمه تجارت‌نو
به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه تجارت‌نو نیما نوراللهی با بیان مطلب فوق اظهار داشت اپلیکیشن بنو دستاورد منحصر به فرد شرکت بیمه تجارت‌نو، نمونه موفقی در فضای بیمه گری دیجیتال است که با افزوده شدن کاربردهای جدید فضای تعاملی منحصر به فردی با مشتری ایجاد کرده است.
مدیرعامل بیمه تجارت‌نو بیان داشت بیمه‌گری دیجیتال، اکوسیستمی ایجاد می‌کند که مشتری در آن نه تنها فضای امن و راحت را تجربه کند بلکه همه فعالیت‌های خود را در آن متمرکز کند و اپلیکیشن بنو براین چنین هدفی ایجاد شده است.
نوراللهی افزود اپلیکیشن بنو با توسعه بیمه گری دیجیتال هزینه های بیمه گری را کاهش، سرعت خدمات دهی به مشتریان را افزایش و کیفیت خدمات رسانی را بهبود می بخشد.
وی اذعان داشت مسیر تحول دیجیتال بیمه تجارت‌نو دو سال است که تغییر پیدا کرده و ضمن اشاره به توسعه و گسترش آن در ادامه تاکید داشت بیمه تجارت‌نو قصد دارد توانایی حداکثری بیمه گران ایرانی را به ظهور برساند.
آدرس کوتاه شده: 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود