امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/9 1394

گروه سایبان - سال آینده برای صنعت بیمه بسیار پویا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری راز پول( ایران و جهان) امین شیرکانی مدیر عامل بیمه سینا با اشاره به اینکه سال آینده برای صنعت بیمه بسیار مهم است افزود که با توجه به برداشته شدن تحریم ها و توافقات برجام حرکت بنگاه ها با سرعت بیشتری در سال آینده رو به رو خواهد بود و از این حیث رشد اقتصادی که از افزایش تحرکات اقتصادی و فروش و تولید نشات می گیرد افزایش خواهد یافت . به گفته وی بر این اساس با افزایش رشد اقتصادی افزایش فروش شرکت های بیمه به دلیل تحرکات اقتصادی بیشتر خواهد بود . 
شیرکانی ادامه داد از سوی دیگر قانون جدید شخص ثالث که در حال حاضر آیین نامه اجرایی آن در دست تدوین است و قانون گذار میزان تخفیفات را اعلام کرده و بیمه ایران به عنوان تنها بیمه دولتی موظف به صدور آن و سایر شرکت ها مختار به صدور هستند ، یکی دیگر از مواردی است که برای آینده صنعت بسیار مهم است. 
وی در ادامه به حذف 9 درصدی مالیات بر ارزش افزوده از صنعت بیمه اشاره کرد و افزود که با حذف این مالیات منابع قابل توجهی به صنعت بیمه بازخواهد گشت که البته بخش قابل توجه آن به عنوان تخفیف به بیمه گذاران بازگردانده خواهد شد.
بر این اساس سال آینده برای صنعت بیمه بسیار مهم ارزیابی می شود .
همچنین وی در ادامه ازتدوین برنامه فروش بیمه ثالث بر روی تلفن های همراه خبر داد و اذعان داد که سازوکار این فروش در حال طراحی است و نسخه اندرویدی آن کامل شده و نسخه ای او اس آن در حال طراحی است .
شیرکانی عنوان کرد که در سال آینده برنامه داریم که به نمایندگان خود در راستای راه اندازی سایت های فروش مجازی نیز کمک کنیم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود