امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
09/22 1401

گروه سایبان-  بررسی صورت‌های مالی 6 ماهه بیمه ملت نشان می‌دهد این شرکت در نیمه نخست سال 1401، سودی بیشتر از سال 1400 را محقق کرده است.


به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، بررسی صورت‌های مالی 6 ماهه نخست سال 1401، اعداد و ارقام خوبی را پیش روی سهامداران و بیمه‌گذاران این شرکت قرار داده است.

بر اساس صورت‌های مالی بیمه ملت، این شرکت با کسب سود 545 میلیارد ریالی، سودی معادل 112 درصد سود دوره 12 ماهه سال 1400 را محقق کرده و از رکورد سود سال پیش خود عبور کرده است.

کسب این میزان سود در حالی به دست آمده که بیمه ملت در سال 1401، جذب پرتفوی بیشتری داشته و خسارت پرداختی آن نیز افزایش پیدا کرده است و همچنین با افزایش 40 درصدی حقوق کارکنان و افزایش قیمت خدمات و هزینه‌های اداری و عمومی نیز روبرو بوده است

کسب سود در این شرایط، نشان از مدیریت ریسک صحیح، مدیریت مناسب هزینه‌های شرکت و سرمایه‌گذاری موثر بیمه ملت در 6 ماهه نخست سال 1401 دارد که کارنامه‌ای موفق را پیش روی سهامداران و بیمه‌گذاران آن قرار داده است.

یکی از آمارهای قابل توجه دیگر و مهم بیمه ملت در صورت‌های مالی منتشر شده بر روی سامانه کدال، ترکیب پرتفوی این شرکت است، به طوری که سهم رشته‌ درمان، به عنوان یک رشته پرریسک، در پرتفوی این شرکت تنها 11 درصد است که نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش پیدا کرده و نشان‌دهنده شناسایی مناسب ریسکهای شرکت و دستیابی به یک پرتفوی متوازن است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود