امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
08/28 1401

گروه سایبان - یکی از مدیران بیمه ای در توئیتی به انتشار طومار مدیران عامل به رئیس جمهور در حمایت از رئیس کل بیمه مرکزی واکنش نشان داده است.
هفته پیش بود که خبر ارسال نامه حمایتی مدیران عامل شرکت های بیمه از رئیس کل بیمه مرکزی با راهبری سندیکای بیمه گران منتشر شد. در جست و جوی این موضوع که چه کسانی نامه را امضا کرده اند و با چه هدفی این نامه به نگارش درآمده و اساسا حمایت نظارت شوندگان از نظارت کنندگان چه مفهومی دارد انتشار توئیت مصطفی کیایی مدیرعامل سابق بیمه اتکایی امین حالا بر ابهامات افزوده است.
او در این توئیت اذعان دارد که گردش مالی صنعت بیمه برای سیاست بازان جذابه!
شاید امضا کنندگان طومار مدیران عامل صنعت بیمه در حمایت از رئیس کل بیمه مرکزی که تاکنون عملکرد مثبتی در صنعت بیمه نداشته دریافته اند که اهداف سیاست گذاران تغییر رئیس کل و کارآمد کردن صنعت نیست و ادامه روند انتصابات غیر تخصصی صنعت بیمه را به دنبال دارد.

انتقاد از انتصابات غیر تخصصی در صنعت بیمه از سوی برخی کارشناسان صنعت پس از انتصاب علی استادهاشمی به عنوان معاون نظارت بیمه مرکزی بدون سابقه و تجربه بیمه ای در هفته های اخیر به اوج رسید.

به نظر می رسد که کیایی نیز به این موضوع اشاره دارد که هدف مدیران عامل شرکت های بیمه از نگاش نامه حمایتی بیم آنها از تغییر رئیس کل و نگرانی از بابت یک انتصاب غیر تخصصی دیگر در این صنعت است. اما حالا پس از انتشار این توئیت این پرسش ایجاد شده که سیاست بازان صنعت چه کسانی اند؟ و منظور از سیاست گذاران چه کسانی است؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود