امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/10 1394

گروه سایبان - سید کاظم دلخوش اباتری و غلامرضا تاجگردون و محمدرضا امیرحسنخانی در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی منتخب شدند.


به گزارش پایگاه خبری رازپول (ایران و جهان) ، سید کاظم‌دلخوش اباتری با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس دهم معرفی شد.

همچنین غلامرضا تاجگردون به عنوان نماینده منتخب مردم گچساران در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است .
این در حالی است که از صنعت بیمه محمدرضا امیرحسنخانی رئیس هیات مدیره بیمه آرمان نیز در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به مجلس راه یافته است .
وی نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره هفتم بوده و مسئولیت رئیس هیئت مدیره بانک ایران زمین، بیمه آرمان و مدیرعامل مؤسسه مالی و اعتباری مولی الموحدین را در کارنامه کاری دارد.

البته در این بین غدیر مهدوی رئیس سابق پژوهشکده بیمه کاندیدای استان البرز و محمد کریمی رئیس کل پیشن بیمه مرکزی که ظاهرا احراز صلاحیت نشد نیز تلاش هایی برای ورود به مجلس دهم داشته اند که ناکام مانده است.

اما سابقه سیدکاظم دلخوش اباتری در بیمه مرکزی باز می گردد به دورانی که وی تصدی معاونت نظارتی بیمه مرکزی را داشت و شنیده می شود که با برخی افراد در صنعت بیمه نیز زاویه دارد .

سید کاظم دلخوش نماینده دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، عضو هیأت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و معاون بیمه مرکزی همچنین در سال 92 به عنوان یکی از گزینه های تصدی ریاست کل بیمه مرکزی نیز مطرح شد که در نهایت محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دولت یازدهم دلخوش را به عنوان مشاور در امور مجلس و مجامع این معاونت انتخاب کرد.

غلامرضا تاجگردون نیز که دبیر کلی سندیکای بیمه گران را در کارنامه کاری دارد تلاش های فراوانی را در سندیکای بیمه گران داشته است و تلاش کرده بود تا عوارض تحمیلی به صنعت بیمه مورد تجدید نظر قرار گیرد

اما مجلس دهم موارد مهمی را مانند تحقیق و تفحص از صنعت بیمه و لایحه صندوق بیمه حوادث طبیعی در دستور کار دارد و باید دید که با وجود این افراد مباحث بیمه ای در خانه ملت چگونه پیش می رود.


باید به لیست افرادی که به مجلس راه یافته اند نام محمد حسن حسین‌زاده بحرینی، دبیر کارگروه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث و منتخب مردم مشهد و پور ابراهیمی رییس هیات تحقیق و تفحص از صنعت بیمه و منتخب مردم کرمان هم اضافه کرد که توانسته اند در ترکیب مجلس دهم قرار بگیرند .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود