امروز: یکشنبه، 6 آذر 1401
08/16 1401

گروه سایبان - یکی از موضوعات مهم در برنامه راهبردی بیمه ایران رعایت عدالت و جلوگیری از بروز انحرافات و شخصی سازی فرایندها  و بکارگیری ارزیابی ۳۶۰ درجه و فراخوان از همه همکاران  برای تصدی پست های مختلف مدیریتی بود.


 

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین بزرگداشت هشتاد و هفتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران با تجلیل از غیرت ملی موسسین شرکت، افزود:  بیمه ایران ۸۸ سال در کنار مردم بوده و در بحران های مختلف اقتصادی  از جمله  جنگ نفتکشها، بحران بیمه توسعه و حادثه تلخ منا و موارد بیشمار دیگر، یاری رسان مردم بوده است و  این مسیر خدمت رسانی را به طور مستمرادامه خواهد داد.


مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به حضور شعب و نمایندگی های بیمه ایران  در سراسر کشور ، استفاده از نرم افزار‌های هوشمند و نیروی انسانی کاردان و همدل را از سرمایه‌ها و توانمندی‌های این مجموعه برشمرد و با تشریح اقدامات جدید بیمه ایران گفت: تمرکز و تاکید ما بر ارائه خدمات هر چه بهتر پس از فروش بنا شده است. این خدمات در رشته‌های مختلف در حال انجام است و در خسارت اتومبیل، نمونه‌ای از محصول جدید " اپلیکیشن سامانه بیمه ایران من " را امروز رونمایی خواهیم کرد.


رئیس هیات مدیره در خصوص موضوع انتصابات  در بیمه ایران تصریح کرد:  یکی از موضوعات مهم در برنامه راهبردی بیمه ایران رعایت عدالت و جلوگیری از بروز انحرافات و شخصی سازی فرایندها  و بکارگیری ارزیابی ۳۶۰ درجه و فراخوان از همه همکاران  برای تصدی پست های مختلف مدیریتی بود و در این زمینه بازخوردهای خوبی نیز از همکاران گرفته شده است.


شریفی در ادامه تاکید کرد : یکی از موانع توسعه فروش در صنعت بیمه، تمرکز در تصمیم گیری و عدم اعطای اختیارات است . در  بیمه ایران با فراهم نمودن بسترهای مناسب  تفویض اختیار در بستر نرم افزار توانستیم علاوه بر افزایش کارایی،  نظارت موثرتری بر فرآینده ها داشته باشیم .  .همچنین  برای اولین بار در صنعت بیمه خانه فرهنگ در بیمه ایران تاسیس شد تا محفلی برای جمع‌آوری خاطرات پیشکسوتان و محلی برای تضارب آرای بین نسل کنونی و نسل قدیم و تلفیق قدمت و دانش باشد.



.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود