امروز: پنج شنبه، 6 اردیبهشت 1403
08/1 1401

گروه سایبان - بیمه پارسیان با هدف حفظ ارتباط مستمر با مشتریان، گسترش و تمرکز فعالیت آن ها، هدایت و تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات بیمه، اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نمود.


به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گزاران خود اقدام به طراحی و راه اندازی باشگاه مشتریان کرده است که این خدمت در راستای حفظ و نگهداري مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و بالقوه بیمه ای، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضاي تعاملی براي کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌هاي مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواسته‌هاي مشتریان، ارایه پاداش هاي متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکاي تجاري معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب براي اعضاي باشگاه در ازاي گسترش فعالیت ها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداري مشتریان روانه بازار شد.


در باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، امتیاز بر اساس شاخص ها، وزن ها، سطوح امتیازی و سناریو های بیمه ای تعیین می شود و مشتریان به راحتی می توانند مطابق با امتیاز خود از مزایا و خدمات آن بهره مند گردند.

بیمه پارسیان امیدوار است در این باشگاه ضمن ایجاد محیطی گرم و با تعامل بیشتر، ارتباط نزدیکتری با مشتریان و بیمه گزاران خود برقرار کند.


علاقه مندان جهت ورود به باشگاه مشتریان می توانند به آدرس club.parsianinsurance.com مراجعه نموده و ضمن مشاهده سطوح امتیازی و نحوه کسب امتیاز از جوایز متنوع باشگاه استفاده نمایند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود