امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
07/30 1401

گروه سایبان - داود شکری، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع بیمه سرمد، به عنوان دبیر کارگروه تخصصی سرمایه انسانی سندیکای بیمه‌گران ایران انتخاب شد.
 

به گزارش رازپول، شکری که تا چندی پیش از این دبیرکارگروه روابط عمومی های سندیکا بود، مطابق آیین نامه فعالیت کارگروه های تخصصی سندیکا، به عنوان دبیر کارگروه سرمایه انسانی  انتخاب شد. وی این رای با کسب اکثریت آرا به دست آورده است.

 

شکری که چندی پیش به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیر منابع انسانی شرکت بیمه سرمد معرفی شد، در کارنامه کاری خود مسئولیت هایی چون مدیر حوزه ریاست و مشاور مدیرعامل بیمه سرمد، مدیر روابط عمومی و تبلیغات و مدیر بازاریابی و فروش بیمه ما را داراست و همچنین دبیری کارگروه تخصصی روابط عمومی سندیکای بیمه‌گران را نیز در کارنامه خود دارد.

 


کارگروه تخصصی منابع انسانی سندیکای بیمه‌گران، چندی پیش به عنوان هفدهمین کارگروه تخصصی این سندیکا، با توجه به اهمیت نیروی انسانی کارآمد و پویا و لزوم آموزش کارکنان خبره صنعت بیمه، با حضور مدیران منابع انسانی شرکت‌های بیمه تشکیل شد.

گفتنی است در این جلسه محمد شهامی فر مدیر منابع انسانی و پشتیبانی بیمه نوین نیز بعنوان دبیر دوم این کارگروه بار دیگر انتخاب شدند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود