امروز: پنج شنبه، 30 فروردین 1403
05/24 1401

گروه سايبان- به همت و ابتکار شرکت بیمه البرز، طرح جامع پوشش بیمه درمانتکمیلی با عنوان "طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت" براینخستین بار در کشور رونمایی شد.   

 

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، در آیین رونمایی از طرحمبتکرانه این شرکت با عنوان  "طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت"  که با حضور مجید بهزادپور، رییس کل بیمه مرکزی، محسنپورکیانی، مدیرعامل و مجید علی پناهی، رییس هیات مدیرهشرکت بیمه البرز و رییس سازمان نظام پزشکی کشور برگزارشد، رییس کل بیمه مرکزی،  اعلام کرد: با تدبیر و پیشگامی بیمهالبرز برای نخستین بار تمامی خادمان سلامت تحت پوشش بیمهدرمان تکمیلی بیمه البرز قرار گرفتند که این ابتکار بیمه البرزشایسته قدردانی است. 

وی افزود: این طرح مبتکرانه بیمه البرز گام بسیار خوبی است تادرسایر مشاغل و کارگاه ها و واحدهای کوچک که کارکنان کم تراز 50 نفر دارند، اجرا شود. 

وی با قدردانی از مدیرعامل بیمه البرز به خاطر ارایه طرح ابتکاریجامع بیمه درمان تکمیلی خادمان سلامت، اظهار داشت: براساس این طرح حدود 900 هزار نفر از خادمان سلامت که درمراکز کوچک درمانی و حوزه سلامت فعالیت می کنند و همچنینخانواده هایشان تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی شرکت بیمه البرزقرار می گیرند.

بنا بر این گزارش، در آیین رونمایی از "طرح بیمه تکمیلی خادمانسلامت" همچنین رییس سازمان نظام پزشکی کشور و رییسصندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی کشور از شرکت بیمهالبرز به خاطر ارایه این طرح ابتکاری قدردانی کردند. 

بر اساس طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت،  شرکت بیمه البرزافرادی را که در عرصه های مختلف حوزه سلامت نظیر شرکتهای دانش بنیان دارویی و تجهیزات پزشکی، کلینیک ها، درمانگاهها، آزمایشگاه ها و داروخانه ها فعالیت می  کنند، تحت پوششبیمه درمان تکمیلی قرار می دهد. 

بر این اساس، امکان تحت پوشش قرار گرفتن افراد در گروه هایکم تر از 50 نفر، طرح های متنوع با انواع پوشش ها و قیمت ویژهاز جمله مزایای طرح بیمه تکمیلی خادمان سلامت شرکت بیمهالبرز است. 

 

این گزارش حاکی است، آیین رونمایی از این طرح جامع بیمهتکمیلی خادمان سلامت در روز دوشنبه مورخ 24/5/1401 در محلسالن همایش سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود