امروز: سه شنبه، 28 فروردین 1403
04/14 1401

 گروه سایبان - برخی منابع خبر می دهند که بیمه دانا دومین مهره مدیریتی خود را رهسپار بیمه امید خواهد کرد.

شنیده ها از تغییرات در هیات مدیره بیمه امید خبر می دهد و اذعان دارد که پس از برگزاری مجمع بیمه دانا احتمالا عبدالحسین پهلوان رئیس فعلی هیات مدیره بیمه دانا عضو هیات مدیره بیمه امید خواهد شد.

نماینده بیمه دانا در ترکیب هیات مدیره بیمه امید در حال حاضرعلی اکبر اکرامی است. او عضو هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه امید است. احتمالا  پس از این جایگزینی در روزهای آینده پهلوان مدیرعامل بیمه امید خواهد بود.


با حضور پهلوان در ترکیب هیات مدیره، بیمه امید دومین شرکتی است که با تغییرات نماینده حقیقی بیمه دانا به عنوان سهام دار 33 درصدی، دچار تغییرات مدیریتی خواهد بود. پیش از این موسی رضایی عضو هیات مدیره بیمه دانا نیز به عنوان نماینده این شرکت در ترکیب هیات مدیره بیمه اتکایی امین قرار گرفت.


بیمه امید شركتي بیمه خصوصی است که عمده سهامداران حقوقي آنرا بيمه آسيا، البرز، دانا تشکیل می دهند.

این شرکت با سرمایه 150 میلیارد تومان در مناطق آزاد فعال است.

پهلوان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق است و مدیردفتر حقوقی و قراردادها از سال 86 الی 91، مشاور مدیرعامل از مهر سال 91 الی بهمن 91 ، رئیس شورای فنی از بهمن سال  91 الی مهر سال 97 ،معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی از مهر سال 97 الی 98 و عضو و رئیس هیات مدیره شرکت اطمینان گستر دانا ازسال 95 تا فروردین 98 بوده است.


تغییرات مدیریتی با محوریت سهام داری بیمه دانا در شرکت های بیمه ای در روزهای آینده احتمالا قدرت چانه زنی این شرکت را در صنعت افزایش خواهد داد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود