امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
04/7 1401

   گروه سایبان - موسی رضایی از راهبردهای جدید مدیریتی خود در بیمه اتکایی امین گفت.

به گزارش رازپول، موسی رضایی مدیرعامل بیمه اتکایی امین با اشاره به اینکه این شرکت دارای پتانسیل های مطلوبی برای رشد و توسعه است، اذعان کرد که به زودی با انتشار اوراق مشارکت اتکایی، اولین شرکت اقدام کننده در این زمینه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه افزایش سرمایه 800 میلیارد تومانی این شرکت به زودی به ثبت خواهد رسید، اذعان کرد که برنامه های توسعه ای بسیاری را تدارک دیده است.
رضایی با توجه به اهمیت دیپلماسی اقتصادی در بازار بیمه های اتکایی بر راهبرد توسعه ارتباطات با شرکت های معتبر بین المللی از طریق همکاری با دفاتر محلی و سفارتخانه ها تاکید کرد و وضعیت بیمه اتکایی امین را در این حوزه پیشرو ارزیابی کرد و گفت: توسعه بازار اتکایی از طریق مذاکره با کشورهایی مانند روسیه از گذشته در دست اقدام قرار داشته و ظرفیت های ایجاد شده در اتکایی امین نیز اجازه اجرای چنین برنامه هایی را می دهد.

وی با اشاره به اینکه به جرات می توان گفت «اتکایی امین» یکی از چند شرکت شفاف و مطلوب صنعت بیمه است، گفت: این شرکت برنامه بیمه اتكائي تكافل را نیز در دست بررسی دارد.

او با قدردانی از زحمات «مصطفی کیایی» مدیرعامل پیشین بیمه اتکایی امین گفت که با پایه گذاری مطلوب ایجاد شده این شرکت در سال های اخیر ظرفیت برای فعالیت های توسعه ای در این شرکت بسیار است.

رویکردهای اخلاق محور موسی رضایی و تقدیر او از اقدامات کیایی مدیرعامل قبلی این شرکت و استفاده از عبارت «سبز بودن» و درست بودن حساب های بیمه اتکایی امین به عنوان یکی از چند شرکت بیمه ای دارای وضعیت مطلوب، موضعی قابل تامل و تقدیر است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود