امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
03/21 1401

گروه سایبان- یعقوب رشنوادی در دیدار با معاون سازمان تامین اجتماعی، بر ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت بیمه سرمد به مجموعه کارکنان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد. 


به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، یعقوب رشنوادی، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران ارشد این شرکت، با ابوالفضل عفت نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی که به تازگی به جمع مشتریان بیمه سرمد پیوسته است، دیدار کرد.

رشنوادی در این دیدار، گزارشی از محصولات و خدمات منحصر به فرد بیمه سرمد ارائه کرد و گفت: خدمت رسانی به سازمان تامین اجتماعی، افتخار بزرگی برای مجموعه بیمه سرمد محسوب می‌شود و تلاش ما ارائه خدمات باکیفیت در کمترین زمان به پرسنل این سازمان است.

مدیرعامل بیمه سرمد افزود: امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات باکیفیت، رضایت کارکنان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را جلب کنیم و تکیه گاهی برای آنان باشیم.

عفت نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات بیمه سرمد به کارکنان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، درباره همکاری با بیمه سرمد گفت: امیدوارم با ارائه مطلوب خدمات بیمه سرمد، همکاری دو مجموعه در بخش های مختلف بیمه ای گسترش پیدا کند و سرمد بتواند از تمام ظرفیت های سازمان تامین اجتماعی استفاده لازم را ببرد.

در این دیدار به ارائه بسته خدمات بیمه ای در بخش بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی منازل مسکونی و مسئولیت مدنی پزشکان به کارکنان سازمان تامین اجتماعی تاکید شد.

رشنوادی، پس از این دیدار بازدیدی هم از شعبه بیمه سرمد در سازمان تامین اجتماعی داشت و از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به کارکنان تامین اجتماعی قرار گرفت. وی همچنین بر ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان به خانواده بزرگ تامین اجتماعی تاکید کرد. 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود