امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
12/3 1400


گروه سایبان - در حاشیه دومین روز برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در جزیره کیش، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو گفت که صنعت بیمه در زمینه پوشش بیمه ای صنعت پتروشیمی موفق عمل کرده است.



به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ دکترنیما نوراللهی در نشست تخصصی "روش های تامین مالی توسط بانک و سوپر مارکت مالی" بیان داشت: صنعت بیمه همواره در حوزه پوشش بیمه ای پتروشیمی موفق بوده و در پرداخت خسارات در اسرع وقت به تعهدات خود عمل کرده است.

وی گفت ، یکی از موضوعات مهم در زمینه پوشش بیمه‌ای صنعت پتروشیمی را انتخاب نوع بیمه‌نامه دانست و اظهار داشت: اغلب صنایع پتروشیمی به علت هزینه‌های پایین تر در قالب بیمه نامه آتش‌سوزی اقدام به خرید بیمه نامه می کنند که البته بهتر است این همکاری در قالب بیمه نامه‌های مهندسی برای ارائه خدمات دقیقتر و مناسب تر انجام شود.

نوراللهی اذعان داشت: بیمه تجارت‌‌نو آماده است که به صورت رایگان خدمت کارشناسانه خود را به صنایع پتروشیمی داشته باشد و نوع بیمه نامه ها را بررسی کند که صنعتگران با خیالی راحت و مطمئن به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، گفت: وام بیمه تجارت، محصولی مشترک با بانک تجارت و بیمه تجارت‌نو است که صنعتگران می توانند همراه با خرید بیمه نامه‌های این شرکت، از وام بانک تجارت نیز استفاده کنند.

سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش ازروز دوم تا چهارم اسفندماه سال جاری در جزیره کیش در حال برگزاری است.

شرکت بیمه تجارت‌نو به همراه بانک تجارت در این رویداد حضور دارد.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود