امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
03/11 1401

گروه سایبان- قرارداد بیمه‌های اجتماعی ایثارگران شامل بیمه «عمر و حادثه» و «حوادث غیرمترقبه» توسط محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیما نوراللهی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه تجارت نو در راستای اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران منعقد شد.

 

به گزارش رازپول به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، براساس این قرارداد ایثارگرانی که شاغل و یا بازنشسته دستگاه‌های دولتی نبوده و تحت پوشش بنیاد شهید هستند چنانچه به هر دلیل فوت و یا نقص عضو شوند تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار دارند.

براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه، برای فوت به هر علت ۱۵ میلیون تومان و برای نقص عضو حداکثر تا ۱۵ میلیون تومان غرامت به خانواده متوفی و یا شخصی که دچار نقص عضو شده، پرداخت می‌شود.

سقف خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه و آتش‌سوزی منازل مسکونی و اثاثیه ایثارگران نیز امسال تا سقف مبلغ ۷۰ میلیون تومان است بنابراین ایثارگرانی که مشمول این خدمات می‌شوند در صورت بروز حادثه و حوادث غیرمترقبه می‌توانند به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برای بهره‌مندی از این خدمات مراجعه یا تماس حاصل کنند.

سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه امضای این قرارداد ابراز امیدواری کرد هیچ‌گونه حادثه ناگواری برای ایثارگران در پیش نباشد و این قرارداد صرفاً به عنوان حمایت و اطمینان خاطر خانواده‌های ایثارگر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

جعفر واحدی خاطرنشان کرد: میزان سقف خسارات پرداختی نسبت به سال‌های قبل افزایش قابل‌توجهی داشته است و این فرصت به وجود آمده که شرکت بیمه‌گر فرصت خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری را به عنوان یک افتخار در تاریخچه خود ثبت کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود