امروز: چهارشنبه، 8 فروردین 1403
03/1 1401

گروه سایبان- در پی پایان جشنواره بارانی شو، اسامی برگزیدگان این جشنواره به تفکیک انواع اجزای شبکه فروش اعلام شد.


به گزارش روابط عمومی، روز شنبه طی جلسه‌ای که با حضور علیرضا هادی مدیرعامل، محمد غلامرضایی عضو هیات‌مدیره و معاون بازاریابیو فروش، داوود حسین‌پور مدیر حسابرسی و رامتین حامی‌فرد مدیر روابط‌عمومی مدیران دفاتر بازاریابی و هماهنگی منطقه ای و تعدادی از نمایندگان بیمه باران بصورت آنلاین برگزار شد، اسامی نمایندگان، کارگزاران و دفاتر برگزیده، اعلام و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

علیرضا هادی در ابتدای این نشست، ضمن تشکر از تلاش‌های شبکه فروش برای پیشبرد اهداف جشنواره بارانی شو گفت: یکی از نتایج متعدد این جشنواره، این است که به پتانسیل‌های انواع اجزای شبکه فروش بیمه باران پی ببریم و تلاش کنیم این پتانسیل به مرحله عمل و بهره‌وری برسد تا بتوانیم ضمن گسترش بازار هدف، در مسیر ترویج بیمه‌های زندگی در جامعه قدم‌های موثری برداریم.

او در ادامه افزود: تجربه برگزاری این جشنواره یادآور نقش بی‌بدیل شبکه فروش در به ثمر نشستن اهداف شرکت بود تا با تکیه برتوانایی آن‌ها بتوانیم در روزهای پیش رو هدفمندانه‌تر برنامه‌ریزی کنیم.

محمد غلامرضایی نیز در ادامه نشست از نتایج جشنواره ابراز خرسندی کرد و گفت: طی حیات 2 ساله بیمه باران، بارانی شو چهارمین جشنواره‌ای بود که برای شبکه فروش برگزار شد. بنابراین می‌توان چنین نتیجه گرفت که برگزاری جشنواره با اهداف چندگانه‌ای که هم به نفع شبکه فروش و هم به نفع بیمه‌گذار در بر دارد، برای بیمه باران حائز اهمیت است.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد که بتوان با برگزاری جشنواره‌های مشابه، مشارکت حداکثری انواع اجزای شبکه فروش را جلب کرد.

اسامی برگزیدگان که به تفکیک انواع اجزای شبکه فروش در سه دسته نماینده حقیقی بیمه (آئین‌نامه 75)، نماینده فروش بیمه‌های زندگی (آئین‌نامه 96) و کارگزار (آئین‌نامه 92) جای گرفتند، به شرح زیر است:

نمایندگان برگزیده آئین‌نامه 75 به ترتیب سمیه انصاری‌پور، صدیقه صباحی و میلاد ساکی رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش نمایندگان 96 نیز کریم صیادی، محسن محمدی و فاطمه قربانی بترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین فهیمه ظفرنژاد به عنوان برترین نماینده آئین‌نامه 92، کارگزاری حقوقی آزمند رتبه دوم و کارگزاری حقوقی همراه آرامش اسپادان رتبه سوم را بدست آوردند.

بنا بر این گزارش در این جلسه از مدیران دفاتری که توانسته‌ بودند سه رتبه نخست را در شاخص‌های وصول حق بیمه، تعداد بیمه‌نامه و تعداد شبکه فروش طی جشنواره بارانی شو کسب کنند، تقدیر شد. بر همین اساس، احسان سلحشوری مدیر دفتر هخاشهر در رتبه نخست، مهدی ناصری مدیر دفتر آینده طلایی در رتبه دوم و علی گودرزی مدیر دفتر آرامش و سجاد شکری مژدهی مدیر دفتر آریانا به طور مشترک در رتبه سوم قرار گرفتند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود