امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/27 1401

     



گروه سايبان- طی حکمی از سوی مهندس مجید بهزادپور معاون توسعه مدیریت و منابع  و معاونت طرح و توسعه بيمه مركزي منصوب شدند.

به گزارش  رازپول به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در این حکم، حمیدرضا مهدوی کوچکسرایی به سمت عضو هیات عامل و معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی منصوب شد.

در این حکم با اشاره به تعهد و توانمندی مهدوی کوچکسرایی بر ضرورت دنبال کردن ماموریت هایی نظیر ارتقای کیفی منابع انسانی، ایجاد همدلی و بهره وری، ارتقای سطح آموزش، استفاده از ظرفیت های سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه و همچنین افزایش بازدهی سرمایه گذاری منابع و نقدینگی در چارچوب قانون تاکید شده است.

شایان ذکر است که پیش از این هادی عبدالهی عهده‌دار این سمت بوده که هم اکنون به عنوان مشاور رئیس کل بیمه مرکزی منصوب شده است.

در این حکم به لزوم بهره گیری از تجارب وی و هم اندیشی با صاحبنظران در راستای تحقق اهداف صنعت بیمه اشاره شده است.


طی حکمی از سوی سکاندار نهاد ناظر صنعت بیمه:

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی معرفی شد


صبح امروز، علی بنیادی نائینی با حکم رئیس کل بیمه مرکزی به سمت معاونت طرح و توسعه نهادناظر صنعت بیمه منصوب شد.

، در حکم مهندس مجید بهزاد پور آمده است: با توجه به سوابق و تجربیات و تعهد جنابعالی و با عنایت به موافقت وزیر  امور اقتصادی و دارایی به موجب این حکم به سمت عضو هیئت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

گفتنی است در این حکم بر اهتمام و تلاش همه جانبه و همچنین بهره گیری از توانمندی سرمایه های انسانی این معاونت در راستای تحقق اهداف و برنامه های بیمه مرکزی تاکید شده است.

شایان ذکر است پیش از این "رحیم مصدق" سمت معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی را بر عهده داشت که بنا به درخواست خود و موافقت رییس کل بیمه مرکزی به افتخار درجه بازنشستگی نایل شدند.


بيمه مركزي سوابقي از اين دو مدير منصوب شده منتشر نكرده است.



.

  1. میهمان
    پاسخ 30 مهر 1401 12:22 ناشناس
    سوابق می خوای؟ ببین تهیه کننده  کمدی در حاشیه مهران مدیری کی بوده کافیه تو اینترنت سرچ کنی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود