امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
02/23 1401

گروه سایبان- برای نخستین‌بار در بیمه ایران یکی از بانوان همکار به عنوان بالاترین مقام اجرایی بیمه استان منصوب شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، مهدیه ساعدی که پیش از این رییس شعبه زاهدان بود، با حکم حسن شریفی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران به سمت سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران استان پهناور سیستان و بلوچستان منصوب شد.

در مراسم معارفه ایشان که با حضور حسن شریفی برگزار شد، مدیرعامل بیمه ایران  در سخنانی با اشاره به اینکه در راستای سیاستهای دولت مردمی و با هدف تکریم مقام والای زن در نظام تصمیم گیری شرکت این انتصاب صورت گرفته است،افزود: انتخاب «ساعدی» اولین قدم برای هموار نمودن مسیر صعود و ترقی سازمانی بانوان همکار است.

رییس هیأت مدیره بیمه ایران در ادامه اضافه کرد:به دلیل تدابیر و تلاش های قابل ستایش « راستگو» مدیر کل قبلی استان، فضای همدلی خوبی میان همکاران بوجود آمده است و همین موضوع وظیفه و رسالت مدیرکل جدید را سنگین تر از قبل می نماید.

بنا به این گزارش، حمایت های همه جانبه از مدیر منصوب شده نیز از جمله موضوعاتی بود که مورد تاکید مدیر عامل بیمه ایران قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، راستگو در سخنانی، ضمن سپاسگزاری از حضور مدیرعامل و هیات همراه در استان سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه این اولین بار است که مدیرعامل در این استان حضور پیدا می کنند، گزارشی از عملکرد خود در زمان تصدی ارائه کرد.

در ادامه مراسم، ساعدی نیز در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد مدیریت ارشد شرکت، حفظ و ارتقای افتخارات بیمه ایران در استان را با همدلی همکاران وظیفه اصلی خود برشمرد و گفت: از همه همکاران تقاضا دارم با اتکا به انسجامی که وجود دارد تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف والای سازمانی مبذول دارند.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، این مراسم با حضور عبدالصمد خدامی معاون حقوقی وهماهنگی امور­­استان­ها ، شعب و نمایندگی ها، متقی پور سرپرست اداره کل پشتیبانی، مونسان سرپرست اداره کل دفتر هیات مدیره و در سالن اجتماعات ساختمان اداره کل بیمه ایران استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود