امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
02/21 1401

گروه سایبان -بیمه اتکایی امین در راستای اهداف ارکان اجرایی صنعت بیمه تاسیس یک بیمه اتکایی تکافل را در دستور کار قرارداد.

 شرکت بیمه اتکایی امین به عنوان اولین شرکت بیمه اتکایی خصوصی کشور در جزیره کیش بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و فعالیت خود را از سال 1383 آغاز نموده است. در حال حاضر این شرکت بصورت یک شرکت سهامی عام و بعنوان یکی از شرکتهای توانمند و شفاف در بازار بورس، در صنعت بیمه ایران مشغول فعالیت می باشد.
با توجه به نیاز کشور و نظر وزیر اقتصاد و دارایی در مورد تاسیس یک شرکت بیمه تکافل، بیمه اتکایی امین در خواست تاسیس شرکت بیمه تکافل را به رئیس کل بیمه مرکزی و مدیر عامل منطقه آزاد کیش ارسال کرد.
 این پیشنهاد با استقبال رئیس کل بیمه مرکزی همراه شد و وی دستور تسریع در انجام امور مربوط به تاسیس شرکت را صادر کرد. لازم به ذکر است با توجه به امکانات شرکت در جزیره کیش از جمله دفتر مرکزی شرکت در جزیره کیش و سابقه فعالیت 19 ساله، تاسیس شرکت بیمه تکافل در کیش هزینه چندانی برای شرکت نخواهد داشت.
بدیهی است پس از اخذ مجوزهای لازم از بیمه مرکزی و منطقه آزاد کیش و تاسیس شرکت بیمه تکافل امین ری، بلافاصله با طی فرایند لازم نسبت به انتقال سهام آن به بازار بورس اقدام خواهد گردید.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود