امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
01/29 1401

 گروه سایبان - گسترش طرح کشیک و خدمات پرداخت خسارت بیمه ایران در روز جمعه و در رشته خسارت بیمه های اتومبیل در کلیه شعب خسارتی تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد.
ریسک تصادفات در هر لحظه وجود دارد و تعطیلی واحدهای ارزیابی و پرداخت خسارت شرکت های بیمه در روزهای تعطیل یکی از معضلات در این زمینه بوده است اما حالا که بیمه ایران تصمیم گرفته در راستای پرداخت خسارت ها در روزجمعه نیز اقدام کند آیا سایر شرکت های بزرگ نیز در این مسیر حرکت خواهند کرد؟

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ، حمید رضا بحیرائی سرپرست اداره کل بیمه های اتومبیل در این خصوص اظهار داشت : در راستای ارائه خدمات بهینه به بیمه گذاران و زیاندیدگانی که در روزهای عادی امکان مراجعه به مراکز پرداخت خسارت را ندارند ، طرح کشیک در واحدهای پرداخت خسارت بیمه ایران در تهران بزرگ به مورد اجرا گذاشته شده است .


بیمه گذاران بیمه ایران در صورت بروز حادثه، علاوه بر ساعات اداری در روزهای کاری عادی، در روزجمعه نیز می توانند از ساعت 8 صبح لغایت13، به واحدهای پرداخت خسارت (مجتمع فاطمی و شعب پایانه شرق ، پایانه غرب و بعثت ) در تهران مراجعه نمایند.


وی در ادامه افزود: همچنین واحدهای پرداخت خسارت سیار بیمه ایران در مناطق مختلف تهران نیز در همه ایام هفته آماده ارائه خدمات به مردم عزیز هستند . بیمه شدگان و زیاندیدگان جهت آگاهی از شرایط دریافت خسارت و صدور بیمه نامه می توانند به شعب و نمایندگی های سراسر کشور و یا به سایت بیمه ایران بنشانی iraninsuranc.ir www. مراجعه نمایند و یا از طریق تماس تلفنی با شماره 09668 از خدمات این مراکز استفاده نمایند.


فهرست شعب کشیک و تخصصی پرداخت خسارت تهران بزرگ

 مرکزخسارت سیار : خیابان سعدی شمالی – جنب بیمارستان امیراعلم – خیابان تقوی پ 4  تلفن: 09668                       

 مجتمع فاطمی : خیابان فاطمی – مقابل وزارت کشور

  شعبه ممتاز شرق :  بعدازسه راه تهرانپارس -کیلومتریک جاده آبعلی پ 1486  

  شعبه ممتاز غرب : کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج – بعد از چهارراه ایران خودرو – جنب بانک تجارت  

  شعبه بعثت : بزرگراه بعثت – روبروی پارک خزانه

منبع خبر: روابط عمومی

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود