امروز: شنبه، 1 اردیبهشت 1403
01/27 1401

گروه سایبان - برخی منابع خبری از تغییرات احتمالی در هیات عامل بیمه مرکزی خبر می دهند.

 

بر این اساس شنیده می شود که ایروان مسعودی احتمالا به عنوان قائم مقام بیمه مرکزی منصوب خواهد شد. او جایگزین پرویز خسروشاهی خواهد بود. خسروشاهی از دوران محمد ابراهیم امین قانم مقام بیمه مرکزی و عضو هیات عامل بوده است.


ایروان مسعودی عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت بوده و پیش از این قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس نیز بوده است. مسعودی دارای کترای تخصصی مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی است.

او با وزير اقتصاد در مركز پژوهش ها همكار بوده و احتمالا او گزينه وزير اقتصاد است.
همچنین شنیده ها حاکی از آن است که هادی عبداللهی عضو هيات عامل و معاون توسعه مديريت و منابع بیمه مرکزی نیز احتمالا به عنوان مدیر صندوق تامین خسارت های بدنی منصوب می شود. از مهدوی کوچکسرایی به عنوان جایگزین او یاد می شود. البته مهدوی نیا نیز از دیگر گزینه های احتمالی مدیریت صندوق به شمار می رود.


از سوی دیگر شنیده می شود در هیات عامل احتمالا مفید امینی معاون نظارت نیز جای خود را به حمیدرضا صفی خانی خواهد داد. او پیش از این عضو هیات مدیره  بیمه های دی، معلم بوده است. البته به تازگی نیز در هیات مدیره بیمه دی به عنوان عضو هیات مدیره منصوب شده.

منابع خبری اذعان دارند که جهانگیری معاون اتکایی بیمه مرکزی نیز احتمالا در جایگاه فعلی تثبیت خواهد شد.

شنیده می شود که هنوز جایگزین رحیم مصدق انتخاب نشده اما او نیز احتمالا به عنوان مشاور رئیس کل به کار خود ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر از عسگری به عنوان رئیس پژوهشکده بیمه یاد می شود. عسگری نیز پیش از این از مدیران پژوهشکده بوده است و جایگزین کردبچه خواهد شد.

کردبچه اخیرا در گفت و گویی از رویکرد مدیران بانک ملی و بیمه ایران به مقوله پژوهش انتقاد کرده است.

و در نهایت از محمد حسین فلاحتکار نیز به عنوان مدیرکل حوزه ریاست یاد می شود. او هم اکنون معاون اداری و مالی صندوق تامین خسارت های بدنی است و پیش از این با همتی به بانک مرکزی رفته بود و پس از چندی از بانک مرکزی جدا شد. جلیل قاسمی هم اکنون مدیرکل حوزه ریاست است.


بیمه مرکزی برای احرازصلاحیت کارکنان کلیدی صنعت بیمه آئین نامه ای تحت عنوان آئین نامه 90 دارد و باید دید که آیا گزینه های احتمالی هیات عامل با معیارهای این آئین نامه سنجش خواهند شد؟

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود