امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/28 1400

گروه سایبان- حکمراني شرکتي بيمه ملت که با هدايت و کنترل اصولي تحقق اهداف راهبردي را پيگيري مي کند توانست به يکي از اساسي ترين راهبردهاي پيش بيني شده مبني بر توسعه پورتفوی بیمه‌ای با درنظر گرفتن مدیریت ریسک دست يابد.


 


به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، اسماعیل دلفراز مدیرعامل شرکت ضمن بیان مطلب فوق با اشاره به اینکه تيم مديريت در راستاي اهداف کوتاه مدت خود به توسعه پرتفوي بيمه اي در راستاي راهبردهاي استراتژيک شرکت متعهد است، گفت: بر همین اساس در آخرين روزهاي سال با ثبت رکوردي تازه توانستیم، طبق زمانبندي و برنامه ريزي منظم و اولويت بندي شده پرتفوي 30 هزار ميليارد ريالي را براي نخستين بار در تاريخ فعاليت هاي اين شرکت به ثبت رسانیم. 


به گفته وی بر این اساس بيمه ملت با ثبت رکوردی تازه  نه تنها نسبت به تحکيم موقعيت کلي شرکت در بازار اقدام کرده، بلکه در عرصه فعاليت هاي رقابتي نيز توانسته داراي کارنامه قابل قبولي براي کليه ذي نفعان باشد.

دلفراز اذعان دارد: مسلما دست يابي به اهداف عملکردي که توسعه پرتفو تا 30 هزار ميليارد ريال را نشانه گذاري و محقق کرده یکی از معيارهای مطلوب براي ارزيابي عملکرد واقعي اين شرکت به شمار مي رود. به گفته وی البته شرکت در سال آینده نیز این روند رو به رشد را که با همکاری کلیه ارکان به دست آمده دنبال خواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه استراتژیست ها معتقدند بيشتر فعاليت هاي ارزش آفرين سازمان ها حاصل همکاري بين وظيفه اي و ارائه راه حل هاي يکپارچه به ذي نفعان و مشتريان است، گفت: توسعه پرتفوي بيمه ملت را نه تنها بايد در راستاي توسعه اهداف مالي که منافع آن متوجه سهام داران، مشتريان، کارکنان و ذي نفعان داخلي است، ارزيابي کرد بلکه حاصل چنين عملکردي توسعه اطمينان و اعتماد در جامعه در راستاي سياست هاي دولت مردمي سيزدهم است. 


دلفراز در ادامه افزود: ايجاد بستر مطمئن براي پوشش ريسک سرمايه گذاري ها پيامد مطلوبي است که نقش بيمه ملت را به عنوان يکي از ارکان هرچند کوچک در صنعت بيمه در توليد ناخالص داخلي افزایش خواهد داد و این تلاش ها برای پوشش ظرفیت های خالی کشور ادامه خواهد داشت.


مديرعامل بيمه ملت این موفقیت را نتیجه کار گروهی، تلاش، همدلی و جدیت همه‌جانبه کارکنان و شبکه فروش بیمه ملت دانست و افزود: کارنامه یکساله بیمه ملت، با تاکید بر اطمینان و حسن انتخاب بیمه‌گزاران در پی تلاش‌های بی‌وقفه در گذر از فرازها و فرودها با برنامه‌ریزی کلان در سطوح مدیریتی، اعتماد سهامداران، همدلی و آینده‌نگری هیات‌مدیره، تلاش همکاران در تمامی بخش‌ها و همت بلند شبکه فروش و نمایندگان نمایان‌گر حضور شرکت در بین شرکت‌های سه‌هزارمیلیاردی در صنعت بیمه است.


لازم به اشاره است که پرتفوي 30 هزار ميليارد ريالي سال 1400 نسبت به پرتفوي 14 هزار ميليارد ريالي سال 1398 بالغ بر 110 درصد افزايش را نشان مي دهد

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود