امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/26 1400

گروه سایبان- مهندس مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با کارکنان صندوق تامین خسارت های بدنی از انتظارات رئیس محترم جمهور از صنعت بیمه گفت.

به گزارش رازپول و به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، مهندس مجید بهزادپور روز گذشته در دیدار با کارکنان و مدیران صندوق خسارت های بدنی با اشاره به دستاوردهای صندوق در یک سال گذشته گفت: تامین عدالت اجتماعی از رویکردهای مهم و اساسی صندوق است که با مشارکت وهمراهی کارکنان در سال گذشته دستاوردهای مطلوبی مانند: پرداخت الکترونیکی خسارت ها به حساب زیاندیدگان، راه اندازی سامانه ماده ۱۳، اصلاح فرآیند رسیدگی به پرونده ها در دادسرا و تسریع در دسترسی زیاندیدگان به حقوق قانونی ایشان و نیز اصلاح ماده ۲۷ قانون بیمه شخص ثالث با هدف بهینه سازی سرمایه گذاری ها رقم خورد .


وی با اشاره به توجه به نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین دارائی صندوق که موجبات توسعه و پیشرفت همه جانبه این نهاد خدمت گذار را فراهم کرد، افزود:  صندوق تامین خسارت های بدنی به واسطه ارائه خدمات بی واسطه به مردم یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در صنعت بیمه است و بنده در مسئولیت جدید نیز تلاش خواهم کرد تا این نهاد مردمی بتواند به نحو شایسته ای به ماموریت ها و اهداف خود جامعه عمل بپوشاند.


رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به رویکردهای دولت مردمی سیزدهم اضافه کرد که در راستای تحقق سیاست های بالادستی، صنعت بیمه با هم افزایی در کنار صندوق نه تنها در راستای تامین عدالت اجتماعی تلاش خواهد کرد، بلکه باید امنیت و آرامش را در جامعه افزایش دهد.

بهزادپور با اشاره به توصیه های رئیس جمهور و انتظارات ایشان از صنعت بیمه اضافه کرد که دولت برای صنعت بیمه برنامه دارد و انتظارات مقام عالی دولت از این صنعت سبب می شود که همه ارکان تلاشگر در کنار یکدیگر برای تحقق این انتظارات و برنامه ها تلاش کنند.

وی با اشاره به راهبردهای جدید بیمه مرکزی در راستای افزایش سهم صنعت در اقتصاد ملی و تولید ناخالص داخلی اشاره کرد که امروز که صنعت در اولویت های مقام عالی دولت قراردارد، مسئولیت همه ما برای تحقق راهبردهای اقتصادی و اجتماعی پیش بینی شده بسیار سنگین تر از گذشته است و انتظار دارم که شما در راستای این سیاستها همراهی و مشارکت حداکثری داشته باشید.

بهزادپور خدمت به مردم و افزایش اعتماد و اطمینان در جامعه را محصولی ارزشمند عنوان کرد که همه تلاش ها باید در این راستا برنامه ریزی شود.

وی با تبریک سال نو به خانواده بزرگ صنعت بیمه اضافه کرد که در سال آینده باید دستاوردهای مهم و تاثیرگذاری در راستای راهبردهای پیش بینی شده محقق شود و انتظار بنده به عنوان رئیس کل بیمه مرکزی از همه ارکان صنعت تلاش در این مسیر خواهد بود، چراکه هم راستایی استراتژیک ارکان صنعت بیمه نه تنها سبب ایجاد هم افزایی در میان مشارکت کنندگان خواهد بود بلکه ذی نفعان اصلی یعنی مردم را به اعتماد بیشتر تشویق خواهد کرد

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود