امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/21 1400

گروه سایبان - مدیرعامل بیمه ایران در حالی در دیداری با رئیس دیوان محاسبات به دنبال اصلاح فرآیندها وبر مبنای توسعه فناوری اطلاعات بوده است که ساده ترین اطلاعات از وی در درگاه رسمی این شرکت به روز رسانی نشده است.


حسن شریفی در دی ماه امسال به عنوان مدیرعامل بیمه ایران معرفی شده است و او در اکثر سخنرانی ها تحول دیجیتال را که خواسته وزیر اقتصاد است پیگیری می کند . او اخیرا در دیدار با رئیس دیوان محاسبات نیز خواستار استفاده از ظرفیت های آسیب شناسی برای گسترش خدمات به مردم شده است.

شریفی در حالی راهبرد گسترش خدمت رسانی به مردم را دنبال می کند که با وجود بازنشستگی مدیر روابط عمومی این شرکت هنوز نسبت به تجهیز این بخش به عنوان پایه تعاملات و ارتباطات سازمانی با مردم اقدام نکرده است.

تاکید بر استفاده از ظرفیت های فناوری در حالی در این جلسه مورد تائید قرار گرفته که سایت بیمه ایران پس از دوماه از انتصاب او هنوز به روز رسانی نشده و اطلاعاتی از سوابق و تحصیلات خود او در دست نیست. همچنین عدم به روز رسانی اطلاعات در خصوص تغییرات سایر مدیریت ها نیز قابل مشاهده است.

حسن شریفی رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید شرکت سهامی بیمه ایران در دیدار با دکتر مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات با ارائه گزارشی از برنامه های در دست اجرای این شرکت برای گسترش خدمات‌رسانی مطلوب و آسان به مردم و اصلاح فرآیندهای قدیمی و فسادزا خواستار همکاری دو طرف و استفاده از آسیب شناسی های کارشناسی دیوان محاسبات کشور در این راستا شد.



رییس کل دیوان محاسبات کشور نیز با تاکید بر نیاز صنعت بیمه کشور به ارائه ابتکارات نوین، استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برای تحقق تحول دیجیتال در این صنعت را راهگشا دانست و افزود: حرکت در این راستا علاوه بر اینکه سبب اصلاح فرآیندهای فسادزا و افزایش سرعت و دقت در خدمات‌ می‌شود، رضایت و آسایش مردم را نیز در پی دارد و بیمه ایران به عنوان تنها شرکت دولتی بیمه کشور و رهبر این صنعت نقش مهمی در این راستا دارد.



به نظر می رسد که حسن شریفی بهتر است که اصلاح فرآیندها را ابتدا در درون سازمان به روز رسانی کند و سپس اقدام به مشارکت کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود