امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
12/16 1400

گروه سایبان - پس از دو دوره ریاست کارگروه روابط عمومی ها در سندیکا «شکری» از این مسئولیت خداحافظی کرد.

به گزارش رازپول، داوود شکری مدیر روابط عمومی بیمه ما که از سال 1398 تا 1400 دبیر کارگروه روابط عمومی های سندیکا بود، از سال 1395 نیز به عنوان روابط عمومی برتر از سوی بیمه مرکزی انتخاب شده بود و با پیوستن به بیمه سرمد به عنوان مدیر منابع انسانی از روابط عمومی شرکت بیمه ما جدا شد.

در جلسه تقدیر از او علی کرمی معاون سندیکا با اشاره به روحیه تعامل، فعالیت حرفه ای و اخلاق مداری شکری؛ تلاش ها و زحمات وی را در کارگروه روابط عمومی جهت تقویت هرچه بیشتر روحیه همکاری و انسجام واحد های روابط عمومی شرکت های بیمه موثر دانست و از اقدامات نامبرده در اجرایی شدن فعالیت های این کارگروه قدردانی کرد.

شکری مدیر روابط عمومی اسبق بیمه ما و سرپرست مدیریت سرمایه انسانی بیمه سرمد در حال حاضر با اهدای لوح سپاس با حضور علی کرمی معاون سندیکا و سید فرید میرموسوی دبیر جدید کارگروه روابط عمومی تقدیر بعمل آمد.

همچنین مطابق آیین نامه فعالیت کارگروه های تخصصی سندیکا، انتخابات تعیین دبیرکارگروه روابط عمومی با حضور 25 نفر به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
بر این اساس با نظر تمامی اعضاء، سید فرید میرموسوی مدیر روابط عمومی بیمه دی به عنوان دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران انتخاب شد.
گفتنی است میر موسوی در دوره قبل به عنوان دبیر دوم این کارگروه فعالیت داشته است.
 

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود