امروز: پنج شنبه، 9 فروردین 1403
11/11 1400

گروه سایبان - اعضای شورای فنی بیمه سرمد، احکام خود را از یعقوب رشنوادی، مدیرعامل این شرکت دریافت کردند.

به گزارش رازپول به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسه شورای فنی شرکت با حضور اعضای جدید و مدیرعامل شرکت برگزار شد. 


در این جلسه، محمدعلی اسدی مشیزی به عنوان رئیس شورای فنی، روح‌اله عظیمی به عنوان دبیر و عضو شورا و محمدرضا شارقی، غلامعلی ثبات و عزیزاله بیات به عنوان اعضای شورای فنی شرکت بیمه سرمد، احکام خود را از یعقوب رشنوادی دریافت کردند. 


مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره ترکیب شورای فنی شرکت در دوره جدید گفت: امیدوارم با حضور اعضای جدید شورای فنی، که همه آنها از متخصصان باتجربه و بادانش صنعت بیمه به شمار می‌آیند، این شورا سرآمد شوراهای فنی شرکت‌های بیمه کشور شود و زبانزد باشد و هرجا صحبت از شورای فنی در صنعت به میان آمد، شورای فنی بیمه سرمد را مثال بزنند. 


وی با اشاره جایگاه ویژه این شورا خاطر نشان کرد: شورای فنی، اهمیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند در حکم یک پژوهشگاه بیمه عمل کند. شورای فنی نباید به عنوان شورای خسارت باشد و باید همیشه در جریان امور بیمه‌گری در تمام حوزه‌های شرکت قرار گیرد.


رشنوادی افزود: شورای فنی باید از ابتدا در جریان فرایندهای بیمه‌گری شرکت، از صدور تا پرونده‌های خسارت قرار بگیرد و حضور موثر و پررنگی در امور بیمه‌گری و فنی داشته باشد، تا با برنامه‌ریزی بتواند تصمیم درستی درباره مسائل و پرونده‌ها اتخاذ کند. 


مدیرعامل بیمه سرمد همچنین از اعضای شورای فنی خواست تا با یک نگاه تعاملی، برای اثربخش بودن شورا در شرکت بیمه سرمد گام بردارند و تجربیات و نقطه نظرات خود را در خصوص آموزش، اظهارنظر و تدوین آیین‌نامه‌های بیمه‌ای در اختیار بخش‌های فنی شرکت قرار دهند.

محمدعلی اسدی، رییس شورای فنی نیز در این جلسه با تاکید بر سخنان رشنوادی درباره انتظارات از این شورا در دوره جدید گفت: شورای فنی باید با بررسی دقیق حوزه‌های فنی، به یک شورای کارآمد تبدیل شود و بتواند اثرگذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: شورای فنی باید نقش موثر خود را در امور بیمه‌گری شرکت ایفا کند و اظهارنظرها و بررسی‌های دقیق در امور بیمه‌گری را سرلوحه فعالیت‌ خود قرار دهد تا به نقطه مطلوب دست یابیم.


.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود