امروز: جمعه، 7 اردیبهشت 1403
10/20 1400

گروه سایبان - يك مقام آگاه در بانك تجارت در خصوص انعقاد تفاهم نامه بانك تجارت و بيمه رازي مي گويد كه بيمه رازي به منظور استفاده از درگاه هاي بانكي بانك تجارت جهت دريافت حق بيمه و پرداخت خسارت ها با بانك تجارت تعاملات خود را گسترش داده است.
 وي مي گويد كه اين يك تفاهم نامه همكاري  با این شرکت بیمه ای به منظور ارائه خدمات بانکی است و بانك تجارت با شركت هاي بيمه اي كه مشتري بانك هستند تفاهم همكاري فيمابين منعقد مي كند.

به گفته وي در تفاهم نامه هايي از اين دست كه با مشتريان بيمه اي منعقد شده هر دو طرف تلاش دارند كه نسبت به توسعه فعاليت ها اقدام كنند و اين به معناي واگذاري كليه فرآيندهاي بيمه اي به اين مجموعه ها نيست.

عصر امروز روابط عمومي بيمه رازي در خبري از انعقاد بزرگترين قرارداد بيمه اي بانك تجارت با بيمه رازي خبر داده بود. جزييات بيشتري از اين خبر در دست نيست.
بيمه رازي در حالي با بانك تجارت تفاهم نامه بانكي و بيمه اي منعقد كرده كه بانك آينده يكي از سهام داران اين شركت بيمه اي است و معلوم نیست چرا این شرکت بیمه این که خود بخشی از هلدینگ بزرگ مالی که خود دارای یک بانک بزرگ است باید برای توسعه رفتارهای بانکی خود با یک بانک دیگر به پای میز تفاهم بنشیند؟
اما نکته قابل توجه عدم درک درست از مفاهیم حقوقی در حوزه تجارت است.
روابط عمومی این شرکت بیمه با عدم درک درست از حوزه مفاهیم حقوقی واژگان تجاری به اشتباه از تفاهم نامه به عنوان قرارداد یاد می کند.


روابط عمومی بانک تجارت در خبری از این مراسم آورده است: دکتر هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری این بانک و بیمه رازی بر لزوم ارائه خدمات بانکی در راستای توسعه صنعت بیمه کشور تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، در مراسمی با حضور دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت و علی جباری مدیرعامل بیمه رازی ، تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به سابقه دیرین همکاری این بانک با صنعت بیمه کشور ، گفت: ارائه خدمات بانکی به ویژه خدمات  الکترونیک علاوه بر تسهیل و تسریع انجام امور بیمه ای ، فضای مناسبی را برای توسعه این صنعت درکشور به وجود خواهد آورد .
وی با تاکید برلزوم  بسترسازی مناسب خدمات و راه حل های بانکی برای ارائه به صنعت بیمه به عنوان یکی از بازارهای متعامل با صنعت بانکی ، افزود :تلاش کارشناسان در بانک تجارت معطوف این امر کلیدی است که با استفاده از ظرفیت های موجود بانک و نیازسنجی دقیق ، بسته های خدماتی مورد نیاز شرکتهای بیمه ای از جمله بیمه رازی را طراحی و ارائه کنند و انعقاد این تفاهم نامه گام موثری در راستای تقویت تعاملات فیمابین محسوب می شود .
علی جباری ، مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به چشم انداز تفاهم نامه  منعقده اظهار امیدواری کرد: امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و بیمه رازی مسیرمناسبی برای همکاری، هم‌افزایی و خلق ارزش افزوده بین دو صنعت بسیار مهم و تاثیرگذار بیمه و بانک باشد.
ارائه خدمات بانکی به بیمه گران و بیمه گزاران از طریق درگاه های بانکی ، دستگاه های پایانه فروشگاهی و وب کیوسک های فعال بانک تجارت به منظور پرداخت حق بیمه و مبالغ خسارت بیمه گزاران از جمله مفاد این تفاهم نامه است .

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود