امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/13 1400

گروه سایبان - نماینده شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور، یکی از دلایلی که کمک به رشد وی در شرکت بیمه تجارت‌نو داشت را تعامل بین مدیران ستادی و شخص نماینده دانست و گفت: در دسترس بودن و پاسخگویی مدیران ستادی شرکت برای رفع موانع و مشکلات نمایندگان به جذب بیشتر پرتفوی کمک شایانی کرده است .


به گزارش روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو؛ "مهدی صداقت"،با اشاره به اینکه برای اولین بار در شرکت بیمه تجارت‌نو موفق به کسب پرتفوی درمان شرکت برق منطقه‌ای فارس شده است افزود : به‌ واسطه زحمات مدیر شعبه فارس و مدیر درمان شرکت بیمه تجارت‌نو برای اولین بار توانستیم با یکی از مجموعه های عظیم وزارت نیرو قرارداد منعقد نماییم و در ادامه همکاری با توجه به رضایت ایجاد شده برای بیمه گذار توانستیم بیمه‌های مهندسی، آتش سوزی، مسئولیت، خودرو، حوادث و عمر این مجموعه را هم تجمیع کنیم.

‎وی بیان کرد: همکاران شرکت بیمه تجارت‌نو در از لحاظ فنی دانش بالایی دارند و این مساله باعث شده که با اطمینان خاطر بیشتری در جلسات با بیمه‌گذاران شرکت نماییم .

‎نماینده برتر شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور اذعان داشت که رفع دغدغه‌های بیمه‌گذارن و کار تیمی یکی از رمزهای موفقیت ایشان است.

‎صداقت، عدم شناخت کامل نمایندگان از خدمات و ‌مزایای شرکتی که نمایندگان در آن مشغول به فعالیت هستند را یکی از معضلات نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای دانست و گفت: نماینده بیمه باید به عنوان یک مشاور در کنار بیمه گذار باشد که برای این امر می بایست ابتدا اطلاعات خود را تمام و کمال در رابطه با شرکت خود و محصول بیمه ای بالا برده تا آن را به بیمه گذار انتقال دهد و سپس با حضور مستمر و پیگیری امور بیمه‌ای اقدام به جذب پرتفوی نماید .

‎نماینده برتر شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور، بیان کرد: از اصول موفقیت برای هر نماینده بیمه ، یادگیری و آموزش مداوم ، حضور مستمر در مناقصات بیمه ای برنامه ریزی و پیگیری و همچنین عملکرد گروهی می باشد.

‎صداقت، یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت و رشد خود در شرکت بیمه تجارت‌نو را در دسترس بودن و دانش بالای مدیران ستادی وهمکاران شعبه این شرکت اعلام کرد و گفت:هرزمان که نیاز به برگزاری جلسه‌ای در شیراز بود مدیراستان در جلسات حضور پیدا می‌کرد.

‎نماینده شرکت بیمه تجارت‌نو در جنوب کشور، افزود: موفقیت امروز اینجانب حاصل تعاملات و مشاوره های سازنده مدیران و معاونین محترم ستادی و مدیر شعبه فارس و زحمات یکایک کارشناسان شعبه و این نمایندگی بوده است.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود