امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
09/28 1400

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، با حضور در این شرکت، با یعقوب رشنوادی، مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران در این دیدار با تبریک انتخاب رشنوادی به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد افزود: مدیرعامل جدید این شرکت، از افراد باسابقه صنعت بیمه کشور محسوب می‌شود و کارنامه مهم و موثری در این صنعت دارد. انتخاب ایشان، انتخاب به‌جا و شایسته‌ای است و برای سرمد منشا اثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: بیمه سرمد، یکی از شرکت‌های مهم صنعت بیمه کشور و دارای مدیران و بدنه کارشناسی جوان، متخصص و باانگیزه‌ای است و حضور مدیرعامل جدید، قطعا مشکلات را برطرف می‌کند و این شرکت را در مسیر رشد و شکوفایی قرار خواهد داد.  


کریمی با اشاره به استقرار هیات مدیره جدید در بیمه سرمد گفت: افرادی که در سطح هیات مدیره، معاونان و مدیران به جمع این شرکت اضافه شده‌اند، با هدایت مدیرعامل جدید موثر خواهند بود و امیدواریم که بیمه سرمد موفقیت‌های بیشتری را کسب کند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران خاطر نشان کرد: تغییر و تحول و البته اتفاقات در هر شرکت و سازمانی، حتی شرکت‌های پیشرو رخ می‌دهد، اما مهم این است که مدیران جدید، نابسامانی‌ها را فراموش کرده و به راه خود ادامه دهند و مسیر پیشرفت را در پیش بگیرند.


وی افزود: نگاه همه در سرمد باید به آینده باشد، چراکه سرمد کار بزرگی را پیش‌رو دارد و رقابت در بازار بیمه هم دشوار است.

کریمی گفت: این شرکت در زمان مدیریت من در بیمه مرکزی تاسیس شد و در جریان پایه‌گذاری و تاسیس آن بوده‌ام و علاقه ویژه‌ای به آن دارم. با شناخت خوبی که از بنیه کارشناسی و مدیران این شرکت دارم، مطمئنم که سرمد بهتر از گذشته گام برمی‌دارد و روزهای خوبی در پیش دارد.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران به برخی مشکلات صنعت بیمه نیز اشاره و اظهار کرد: نرخ‌دهی‌های غیرفنی و غیرکارشناسی، هم به بیمه‌گذاران و هم به صنعت بیمه کشور لطمه می‌زند. نرخ‌شکنی و پایین آوردن نرخ حق‌بیمه، حتما منجر به پایین آمدن کیفیت خدمات شرکت‌ها می‌شود و صنعت بیمه را در معرض اتهام قرار می‌دهد که خدمات مناسبی به مشتریان ارائه نمی‌دهیم.


وی با اشاره به اقدامات مهم و موثر سندیکا در ماه‌های اخیر افزود: در بخش تعیین نرخ حق بیمه شخص ثالث نیز با توجه به اینکه این بخش، رتبه اول را در پرتفوی صنعت بیمه دارد پیگیری‌های مهمی انجام دادیم و پیگیر معافیت مالیاتی بیمه‌های درمان تکمیلی و بیمه‌های زندگی نیز هستیم که امیدواریم تلاش‌هایمان به ثمر بنشیند.

وی به افزایش عوارض صنعت بیمه در لایحه تقدیمی دولت به مجلس نیز اشاره کرد و گفت: با وجود مطرح کردن این مشکلات در همایش بیمه و توسعه در حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی، اما متاسفانه عوارض صنعت بیمه در لایحه 1401 افزایش پیدا کرده است که پیگیری‌های لازم را در این باره انجام خواهیم داد تا عوارض بیشتری به صنعت بیمه کشور تحمیل نشود.


یعقوب رشنوادی، مدیرعامل بیمه سرمد در این جلسه با قدردانی از حضور کریمی در جمع مدیران این شرکت، ابراز کرد: از حسن توجه جنابعالی به بیمه سرمد سپاسگزارم. همه ما متعهد شده‌ایم که در سرمد بر وظایف بیمه‌گری خود متمرکز شویم و با تمرکز بر کار حرفه‌ای و برنامه‌محوری تلاش می‌کنیم که سرمد جزو شرکت‌های نوآور صنعت بیمه باشد.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به سوابق کریمی در بیمه مرکزی و سندیکای بیمه‌گران گفت: تجربیات بزرگ و گران‌سنگ جنابعالی در بیمه مرکزی و سندیکا، می‌تواند به صنعت بیمه کشور کمک کند و ما نیز تمام تلاش‌مان را به کار می‌بریم که پاسخ اعتماد و اطمینان موجود را بدهیم و روی کار حرفه‌ای متمرکز شویم.

وی تاکید کرد: کار بیمه‌گری وقتی به ثمر می‌نشیند که رضایت بیمه‌گذار جلب شود و تمام تلاش ما بر این امر متمرکز خواهد بود که با رعایت اصول حرفه‌ای، رضایت مشتریان را جلب کنیم.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود