امروز: جمعه، 31 فروردین 1403
10/8 1400

گروه سایبان - بیمه مرکزی از شرکت های بیمه مجدد در خواست کرده که سهم السریال خود را پرداخت کنند.

این درخواست در حالی مطرح شده که زمزمه ساخت یک سریال 10 قسمتی جدید با همین تهیه کننده پلاک 13 ظاهرا مطرح شده است.

 


این موارد در حالی عنوان می شود که پیش از این برخی مدیران روابط عمومی از روند فعلی سریال پلاک 13 ابراز ناخرسندی کرده بودند.


البته مقام ناظر از فرصت برگزاری جلسه با مدیران عامل شرکت های بیمه در شنبه گذشته استفاده کرده و گفت و گوهایی در این زمینه ردوبدل شده است. روز یکشنبه گذشته هم برخی مدیران روابط عمومی با عوامل سریال جلسه داشتند.


اما در این میان و پس از این جلسه بیمه مرکزی در نامه ای به سندیکای بیمه گران خواسته است که سهم السریال شرکت ها پرداخت شود. سندیکای بیمه گران نیز در نامه ای به مدیران عامل شرکت های بیمه در خواست دارد که برای پرداخت تسریع کنند.


بخش قابل توجهی از منابع این سریال توسط دولت تامین می شود. پیش از این محمد مخبر در نامه ای از کلیه وزارت خانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و موسسات عمومی غیردولتی در خواست کرده بود از هزینه ها غیر ضرور پرهیز کنند.


با وجود سهم قابل توجه دولت در ساخت این مجموعه و با توجه به نقدهای مختلف از این مجموعه، وزارت اقتصاد تاکنون گزارشی از زیرمجموعه های خود در این خصوص درخواست نکرده است. 

هزینه ساخت سریال پیش از 20 میلیارد تومان مطرح شده است و 10 میلیارد تومان باقی مانده قرار است به ساخت مجموعه ای دیگر تعلق گیرد.
به نظر می رسد که وقت آن رسیده باشد که پس از چندین قسمت و با واریز قسط چهارم شرکت های بیمه نیز به منظور پاسخ گویی به سهام داران خود اثربخشی این سریال را در پرتفوهای خود ارزیابی و اعلام کنند. این ارزیابی می تواند از شبکه فروش گسترده صنعت بیمه در سراسر کشور آغاز شود.












































































































































.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود