امروز: جمعه، 10 فروردین 1403
10/7 1400

گروه سایبان - شرکت بیمه نوین در راستای توسعه خدمات و ارتقای کیفیت خدمت رسانی خود، شعبه نجف آباد در استان اصفهان را افتتاح کرد.
 
به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین؛ شعبه نجف آباد این شرکت با حضور حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل، محمدرضا تمجیدی؛ معاون امورشعب، شبکه فروش و بازاریابی، حسین استاد رحیمی؛ سرپرست استان اصفهان، اعضای شبکه فروش و همچنین رئیس و کارکنان شعبه افتتاح شد.

مدیرعامل بیمه نوین در این مراسم گفت: حضور بیمه نوین و ارائه خدمات بیمه‌ای در شهر نجف آباد به عنوان یکی از شهرهای مهم اقتصادی، کشاورزی و صنعتی کشور اتفاقی بسیار ارزشمند و نقطه مثبتی در توسعه خدمت رسانی شرکت بیمه نوین به هموطنان عزیز در شهرستان نجف آباد محسوب می‌شود.


وی در ادامه گفت: افتتاح شعب جدید در شرکت های بیمه باید به شکل متوازن در کنار توسعه در بخش منابع انسانی و همچنین توسعه محصول و خدمات آنها اجرایی شود چرا که رشد متوازن تمامی شاخص‌ها و مدیریت مبتنی بر ارزش در شرکت های بیمه، خواهد توانست به یکپارچگی و توسعه پایدار در آنها منجر شود.

وی همچنین با تأکید بر نقش دانش نیروی انسانی در صنعت بیمه افزود: آینده صنعت بیمه را مهارت و دانش کارکنان آن رقم خواهد زد. آموزش و بهسازی منابع انسانی با هدف سازگاری مثبت با شرایط تغییر به‌عنوان مزیت رقابتی امروز حرف اول را می‌زند. از مهم ترین سرمایه گذاری‌های ما در بیمه نوین نیز آموزش و توسعه نیروی انسانی با هدف همگامی با تغییرات سازمانی و محیط اجتماعی است تا تک تک افراد بتوانند به‌­طور مؤثر فعالیت­‌هایشان را ادامه داده و با حفظ کارایی، اثربخشی حرفه‌ای خود را نیز افزایش دهند.


حسین کریم خان زند همچنین در بازدید از ساختمان شعبه اصفهان شرکت بیمه نوین در دیدار با نمایندگان استان اصفهان بر همکاری و تعامل شعبه با شبکه فروش تأکید کرد و گفت: از وظایف اصلی شعب در بیمه نوین فراهم آوردن بستر و فضایی مناسب همراه با تعامل برای فعالیت و ارائه خدمات مناسب از سوی نمایندگان و شبکه فروش است.

نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین هدف واحد در این شرکت را ارائه بهترین شکل از خدمات از طریق شعب و شبکه فروش دانست و از برنامه‌ریزی برای ایجاد زیرساخت‌هایی با هدف کیفی‌سازی خدمات و کاهش زمان اجرا در تمام فرایندهای این شرکت خبر داد.

گفتنی است؛ بیمه نوین در حال حاضر با 41 شعبه، 12 باجه و یک مرکز تخصصی بیمه‌­های زندگی فعالیت می‌­کند.

.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی‌شود